Välkommen till en vackrare båtvärld - det är här det händer
Visa
Rekommenderade diskussioner |
---|
Ett litet vinter projekt LM SpeedHaloj! ny här på forumet och tänkte dela med mig av mitt lilla vinterprojekt. Har en tid letat efter en liten båt som skulle kunna passa mi… Startad av jonny malmgren i ÖvrigtSenaste inlägg |
Seahorse söker entusiastJag måste göra mig av med projektet. Om det finns någon med mer tid och ork så finns en sportbåt, byggd 60-61 i Jönköping med tillhörande J… Startad av Micael Edlund i Båtar till saluSenaste inlägg |
Övergiven? Bröderna Larsson?Varje gång jag går till min egna båt för att jobba så går jag förbi detta fina projekt. Har ingen aning om vems de är eller vad det är för… Startad av Johan Wahlgren i ÖvrigtSenaste inlägg |
Kategorier | Diskussioner | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Fri Fart 2009 - alla deltagareHär är alla deltagare från Fri Fart 2009 |
26 |
25 Okt Inlägg av Kent Jonsson |
Kolla vad jag hittade på Blocket!Här lägger du in intressanta tips från Blocket och andra annonssidor. |
634 |
7 Maj 1958 Storebro Vindö av Paul Quackenbush |
Båtar till saluHär presenterar du din båt som du vill sälja. Ta alltid med bild, var den finns, pris, mejladress och telefonnummer |
165 |
Okt 4, 2022 Inlägg av Kent Jonsson |
Båtar köpesHär beskriver du vad det är för båt du är ute efter. Glöm inte att ta med dina kontaktuppgifter. |
11 |
11 Jan Glasspar G3 av Staffan Berg |
Tillbehör säljesHär berättar du vad det är för pryl, tillbehör eller annan rolig sak som du vill bli av med. Ta alltid med bild, var den finns, pris, mejladress och telefonnummer |
142 |
Aug 17, 2023 Inlägg av Tom Englund |
Tillbehör köpesHär berättar du vad det är för pryl, tillbehör eller annan rolig sak som du vill köpa eller som du saknar. Ta alltid med bild, var den finns, pris, mejladress och telefonnummer |
119 |
Dec 21, 2019 Propeller sökes av Stefan Maris |
EfterlysningarDu kanske söker en båt, eller kanske historiken om just din båt. Här kan du ge omgivningen en chans att hjälpa dig med information. Glöm inte bild och dina kontaktuppgifter. |
160 |
11 Aug Inlägg av Anders Værnéus |
ÖvrigtHär pratar vi om allt annat som vi inte tycker passar in på de andra forumen. Projekt, evenemang eller tips. Allt är välkommet. |
178 |
på onsdag Inlägg av Micke Öhman |
SCBs båtbank - båtar som söker nya ägareHär lägger vi alla in båtar som vi hittar på varv, marinor och på tomter. Båtar som borde få nya ägare och som måste räddas till framtiden. Uppgifterna som lämnas här är inte alltid kontrollerade hos den nuvarande ägaren av båten. |
33 |
Jun 27, 2016 Olle Enderlein Rex 35 behöver räddas. av Christer Björklund |
Välkommen till
Swedish Classic Boats
Registrera dig
eller Logga In
© 2024 Created by Anders Værnéus. Drivs med tekniken bakom