Fri Fart 2009 - alla deltagare (70)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Tips om kapellmakare av hamnkapell till Selco Rival alt. söker en mall för att sy själv.

Hej!  Har en Selco Rival (-66) till vilken jag vill köpa ett hamnkapell, alternativt sy ett själv utifrån en färdig mall (båt står otillgän…

Startad av Daniel Johnsson

0 Mar 24, 2023

Crescent 53

Börjar med att säga ursäkta om detta är fel forum för denna fråga! Min far har en Crescent 53. Längd 5,12 m, bredd 2,02 m. Trailer och mot…

Startad av Michelle Amanou

0 Dec 27, 2022

konvertering till V8 med rak utgående axel och velvet drive.

Då jag önskar konvertera min Realoy med inombords V8 och rak utgående axel söker jag allt förutom motor. DVS impeller, Bellhouse GM, Borg w…

Startad av Torbjörn Andersson

0 Dec 24, 2022

Ruff

Efterfrågar någon här på sidan om ni känner till Kynisijärvibyggd båt från Torneå.Den ska visst vara byggd kring 1977 på nämda varv.Har ing…

Startad av Kent Jonsson

4 Nov 11, 2022
Inlägg av Kent Jonsson

CG Pettersson

Hej! Jag går med funderingar att köpa ett båt projekt. Det är en CG Petterson halvsalong båt ritad å byggd 1914 tror jag . 9.6m lång och 1.…

Startad av Stefan Maris

8 Apr 10, 2022
Inlägg av Lars Karlsson

Becker 34

Jag undrar om det finns någon som vet något om min Becker 34 med namn Aldebaran. Ska vara varvsbyggd i Gävle slutet av 70-talet. Vilket var…

Startad av Jan Y.M.Ericsson

8 Sep 5, 2021
Inlägg av Peter Mathiesen

Passbåt fr Munthers Båtbyggeri

Renoveringsobjekt. 6,2 m x 2,1 m passbåt i mahogny med inombordsmotor Volvo Penta BB4 (B16) inklusive trailer.  10.000.- kr  // Alf tfn 070…

Startad av Alf Jonasson

0 Sep 4, 2016

Blocket-fynd..?

Det dyker ju upp mycket kul för den som har tid och kunskap att renovera och den här har dessutom ett realistiskt utgångspris; http://www.b

Startad av Lasse Modin

3 Jun 27, 2016
Inlägg av Micke Öhman

selco selfleet

Hej,Söker list mellan däck och ruta selco selfleet,om någon vet eller har hör gärna av er

Startad av Jan-Erik Persson

1 Dec 24, 2015
Inlägg av Inge Andersson

Lite finskt Fredags-MYS!

;-) "BLEKHOLMENS NYA VarvEmil Suortti kom till Helsingfors 1911 och grundade varvet Blekholmen. Senare ändrades namnet till E. Suortin båtv…

Startad av Micke Öhman

9 Dec 11, 2015
Inlägg av Johan Ankarbäck

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor