Diskussionsforum (9)

Rekommenderade diskussioner

Ett litet vinter projekt LM Speed

Haloj! ny här på forumet och tänkte dela med mig av mitt lilla vinterprojekt. Har en tid letat efter en liten båt som skulle kunna passa mi…

Startad av jonny malmgren i ÖvrigtSenaste inlägg

Seahorse söker entusiast

Jag måste göra mig av med projektet. Om det finns någon med mer tid och ork så finns en sportbåt, byggd 60-61 i Jönköping med tillhörande J…

Startad av Micael Edlund i Båtar till saluSenaste inlägg

Övergiven? Bröderna Larsson?

Varje gång jag går till min egna båt för att jobba så går jag förbi detta fina projekt. Har ingen aning om vems de är eller vad det är för…

Startad av Johan Wahlgren i ÖvrigtSenaste inlägg

Kategorier Diskussioner Senaste aktivitet

Fri Fart 2009 - alla deltagare

Här är alla deltagare från Fri Fart 2009

26 Maj 25, 2011
Selco Rival - Richard Lundgren, Norrköping
av Anders Værnéus

Kolla vad jag hittade på Blocket!

Här lägger du in intressanta tips från Blocket och andra annonssidor.

633 9 Jan
Inlägg av Anders Værnéus

Båtar till salu

Här presenterar du din båt som du vill sälja. Ta alltid med bild, var den finns, pris, mejladress och telefonnummer

165 Okt 4, 2022
Inlägg av Kent Jonsson

Båtar köpes

Här beskriver du vad det är för båt du är ute efter. Glöm inte att ta med dina kontaktuppgifter.

11 11 Jan
Glasspar G3
av Staffan Berg

Tillbehör säljes

Här berättar du vad det är för pryl, tillbehör eller annan rolig sak som du vill bli av med. Ta alltid med bild, var den finns, pris, mejladress och telefonnummer

142 Aug 17, 2023
Inlägg av Tom Englund

Tillbehör köpes

Här berättar du vad det är för pryl, tillbehör eller annan rolig sak som du vill köpa eller som du saknar. Ta alltid med bild, var den finns, pris, mejladress och telefonnummer

119 Dec 21, 2019
Propeller sökes
av Stefan Maris

Efterlysningar

Du kanske söker en båt, eller kanske historiken om just din båt. Här kan du ge omgivningen en chans att hjälpa dig med information. Glöm inte bild och dina kontaktuppgifter.

160 11 Jan
Inlägg av Anders Værnéus

Övrigt

Här pratar vi om allt annat som vi inte tycker passar in på de andra forumen. Projekt, evenemang eller tips. Allt är välkommet.

177 17 Jan
Fagerman Båt från Djursholm 1936
av Anders Johansson

SCBs båtbank - båtar som söker nya ägare

Här lägger vi alla in båtar som vi hittar på varv, marinor och på tomter. Båtar som borde få nya ägare och som måste räddas till framtiden. Uppgifterna som lämnas här är inte alltid kontrollerade hos den nuvarande ägaren av båten.

33 Jun 27, 2016
Olle Enderlein Rex 35 behöver räddas.
av Christer Björklund

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor