Tillbehör köpes (119)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Propeller till archimedes B22:a

Hej köper gärna din propeller...bara den passar till en archimedes B22:a /Lennart 070-6572915

Startad av Lennart Silfverin

3 Jun 17, 2010
Inlägg av Olle Sandlund

Enspaksreglage köpes.

Jag är i behov av ett gas/växel reglage till min nymonterade Mermaid (Ford) diesel.Typ Morse...el liknande.Någon som har ett liggande?m v h…

Startad av Per Lundbladh

1 Maj 11, 2010
Inlägg av Micke Öhman

Chrysler

Hallå!Är det någon som har koll på var jag kan hitta en gammal Chrysler motor? Jag har i ett halvår renoverat en Chrysler sid-sexa från -45…

Startad av Anders Johansson

0 Maj 1, 2010

Liten inombordare 1-5 hkr

Thelmas jolle behöver en inombordsmotor. Intressanta typer Penta Z1 1,5 hkr Albin 2 hkr Göta motor minsta modellen Motorn ska vara liten oc…

Startad av Christoffer Stavenow

4 Apr 23, 2010
Inlägg av Daniel Eriksson

Ford v8 60hkr

Försöker hjälpa en bekant som är på jakt efter Fords minsta v8 i marinutförande. Denna motor satt bland annat i Forslunds ess båtar. Har sj…

Startad av Janne Hansson

10 Apr 20, 2010

Beslag köpes omg..

Hej. Jag behöver ett rorkultsbeslag. Axeln är 30mm. Ska helst vara kromat.   Sen behöver jag en rund fönstersarg i fint skick, kromad. Diam…

Startad av Marcus Winberg

1 Mar 26, 2010
Inlägg av Micke Öhman

VDO instrument

Jag är i behov av ett par VDO instrument 52mm, svart botten och kromad sarg. Klocka, timräknare och turboladdtryck är högst på önskelistan…

Startad av Per Lundbladh

0 Mar 19, 2010

Ventil till Sjöexpress köpes

Jag saknar en "snäckventil" till akterdäck på min Sjöexpress Chans. Om någon av någon anledning skulle ha en liggande så får ni gärna slå m…

Startad av Mattias Stenberg

2 Jan 14, 2010
Inlägg av Micke Öhman

Mastbeslag

Är det någon som har ett beslag för att kunna fälla masten ? eller vet var man kan hitta ett sådant Ring eller maila anders.oberg@gmail.com…

Startad av Anders Öberg

0 Aug 29, 2009

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor