Efterlysningar (160)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

söker info om båt

Hej, är ny här och söker information om en båt jag blev ägare till häromdan. På skylten står att läsa AB S.Johanssons båtbyggeri oskarshamn…

Startad av sören wallströmer

4 Apr 5, 2011
Inlägg av sören wallströmer

En Lustcat 21 !!

Hallojj !   Söker info kring denna Lustcat 21 med inbordare. Båten byggdes i slutet på 80 talet till Ronnie Johnsson i Nynäshamn. Därefter…

Startad av Gunnar Olderin

0 Feb 28, 2011

Boghammar dubbelcabin 8 -finns fler?

Noen som vet om det finns flere dubbelcabin 8 enn den jeg har??? Har sett en på nettet som heter Nordstjernan. Noen som vet om den?? Hvis j…

Startad av Klaus Østmark

2 Feb 10, 2011
Inlägg av Klaus Østmark

Båt delar USA

  Hej alla jag undrar om någon ver några bra båt till behörd afärer i chicago ska ha delar till run boats. Däck beslag Rutramar  

Startad av Joakim Funhammar

0 Feb 4, 2011

Efterlysning av info rörande en f.d. ångslup

Jag och mina kurskamrater på Göteborgs universitet håller på och inventerar en f.d. pansarbåts-ångslup som ligger i varvshallen i Forsvik.…

Startad av Daniel Eriksson

5 Jan 30, 2011
Inlägg av Daniel Eriksson

Amigo 40 plugg

Min far byggde ett antal båtar på Öckerö under 70-80 talet. Amigo 23,27,33 och 40. Vad jag söker efter är pluggarna som byggdes som färdiga…

Startad av Johnny Arksund

0 Jan 14, 2011

Motorseglaren Anna Jac Iversen 1961.

Motorseglaren Anna byggdes på Valdemarsviks båtvarv 1961 åt Greve Trolle Bonde. Jag undrar om det finns någon som känner till Annas histori…

Startad av Jan-Åke Andersson

1 Jan 11, 2011
Inlägg av Micke Öhman

Någon som kan säga vad vi har för båt?

Vi köpte våran "Johanna" för sju år sedan i Borlänge, fast då hette hon "Manjana". Säljaren sa att det var en "Söderkvist" men det har vi f…

Startad av Pelle Asp

3 Jan 10, 2011
Inlägg av Pelle Asp

CGP båt m/y Kiwa 1932

Hej Om nån vet om histori över m/y Kiwa så hör av er. Kiwa är duppel ruffadmotorbåt CGP båt från 1932. Kolla min album. Redan tacksam. Mvh…

Startad av Tommi Tikanoja

0 Dec 18, 2010

Amerikansk daycruiser Neptune

Hej  Jag har hittat lite info om min båt men är alltid intresserad av mer! Det ska vara en amerikansk Traveler 19 Neptune, från slutet av 6…

Startad av Mattias Wenblad

0 Nov 5, 2010

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor