Anders Værnéuss diskussioner (403)

Besvarade diskussioner (275) Svar Senaste aktivitet

"Kul. Ännu en gåta löst.. :-)"

Anders Værnéus svarade Aug 1, 2011 på Är det en cit cat? när jag kollar nogare ser jag att den aviker ganska mycket

13 Aug 4, 2011
Inlägg av Micke Öhman

"Den e ju onekligen ganska så ball... Och inte blir den såld heller. Märkligt..."

Anders Værnéus svarade Aug 1, 2011 på IW Sport..?

8 Aug 2, 2011
Inlägg av Lasse Modin

"Crescent?"

Anders Værnéus svarade Aug 1, 2011 på Är det en cit cat? när jag kollar nogare ser jag att den aviker ganska mycket

13 Aug 4, 2011
Inlägg av Micke Öhman

"Kul. Men trollet är inte lik Enereffa & Co. I mitt tycke stramare design. Vad ja…"

Anders Værnéus svarade Jun 29, 2011 på "Trollet" åter i Sverige och till salu! Bygg ihop din egen Nisse Nilsson Coupé racer från Molinders varv

6 Maj 25, 2012
Inlägg av Micke Öhman

"Det är ett gift. Ett elakt gift detta att köpa. Jag gjorde likaledes idag... hua...  "

Anders Værnéus svarade Jun 20, 2011 på Inte undra på att Kära Hustrun ifrågasätter om allt står rätt till ...!?

7 Jun 21, 2011
Inlägg av Mattias Karlsson

"försöker du... ;-)  "

Anders Værnéus svarade Jun 20, 2011 på Inte undra på att Kära Hustrun ifrågasätter om allt står rätt till ...!?

7 Jun 21, 2011
Inlägg av Mattias Karlsson

"du ger dig inte broder... :-)"

Anders Værnéus svarade Jun 20, 2011 på Inte undra på att Kära Hustrun ifrågasätter om allt står rätt till ...!?

7 Jun 21, 2011
Inlägg av Mattias Karlsson

"Går den inte att skriva in som Mercedesdelar??? ;-)"

Anders Værnéus svarade Jun 19, 2011 på Behöver lite hjälp med info om vad jag egentligen köpt mm. Skulle ju egentligen inte köpa ngn båt men kunde inte stå emot frestelsen.

11 Jun 20, 2011
Inlägg av Måns Borgny

"Bild från när hon stod på museet...."

Anders Værnéus svarade Jun 19, 2011 på Behöver lite hjälp med info om vad jag egentligen köpt mm. Skulle ju egentligen inte köpa ngn båt men kunde inte stå emot frestelsen.

11 Jun 20, 2011
Inlägg av Måns Borgny

"Här har du hela historiken fram tills dess att den stod hos oss på museet ett antal…"

Anders Værnéus svarade Jun 19, 2011 på Behöver lite hjälp med info om vad jag egentligen köpt mm. Skulle ju egentligen inte köpa ngn båt men kunde inte stå emot frestelsen.

11 Jun 20, 2011
Inlägg av Måns Borgny

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor