Tillbehör köpes (119)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Chrysler 105

Är det nån som kan tipsa om en drivaxel till 105 hp Chrysler utombordare 1977!

Startad av Janne Persson

2 Jun 19, 2012
Inlägg av Janne Persson

Instruktionsbok/motsvarande till Penta PA-20 sökes

Hej! Har kommit över en gamal Penta PA-20 utombordare på 2 hk att sätta på mahognyjollen. Unsrar om det är någon som har en instruktionsbo…

Startad av Linus F

2 Jun 12, 2012
Inlägg av Linus F

Tänddelar till Mercury 20hk -70

Är det någon som har ett komplett tänd/elsystem till en Mercury 20hk -70 Jag har en utan gnista men väldigt fin i övrigt som jag vill ha ig…

Startad av Peter Stålblad

1 Jun 11, 2012
Inlägg av Ulf Lindén

Dags att dämpa V8-mullret...

Hej alla! Jag har en Ford V8 (-70) i min Joker och den mullrar så gott. Men lite för mycket tycker jag nu som en mogen man, som inte vill s…

Startad av Boo Löfberg

5 Maj 31, 2012
Inlägg av Boo Löfberg

Mantågsfötter till Albin25 1971

Jag skulle behöva 8st mantågsfötter, de med en rektangeldel med 2st hål samt hållare, förstår ni vad jag menade? Är det ngn som har dessa l…

Startad av Bo Nilsson

0 Maj 20, 2012

Noen som har slike hasper til salgs?

Jeg har to hasper, og trenger en til av hver lengde... En på 6 cm, og en på 8,5 cm.  krok.jpg Noen som har noen å selge?   Hilsen Audun tol…

Startad av Audun Tollum-Andersen

6 Apr 26, 2012
Inlägg av Audun Tollum-Andersen

Roderkvadrant

Roderkvadrant för vire köpes! Radie ca. 150-200 mm (tot 3-400mm) Material: "rögods" Mässing/Brons Maila i så fall storforsvarv@telia.com el…

Startad av Ulf Lindén

4 Apr 23, 2012
Inlägg av Ulf Lindén

RB backslag

Jag söker ett RB backslag till Penta B20 + svänghjulskåpa. Någon som har ett att sälja?

Startad av Torbjörn Eriksson

0 Apr 21, 2012

Suggor köpes!

Hej båtvänner! Jag jobbar med att renrita en gammal ritning och undrar om någon där ute i stora världen kan ha några "Suggor" att avvara? M…

Startad av Ulf Lindén

6 Apr 20, 2012

Jag söker ett Pitot rör till min Stor-Speedy

Jag söker ett Pitot rör till min Stor-Speedy. Jag vill inte ha ett i plast.......   Finns det någon som kan sälja mig en ?   mvh Robert Sol…

Startad av Robert Sollare

0 Apr 4, 2012

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor