Övrigt (177)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

förbehandling innan målning,

Får nog erkänna mig besegrad... Hade bestämt mig för att åter lacka Unns vackra skrov men det är för många skador och missfärgningar. Ska d…

Startad av Per Lundbladh

0 Okt 20, 2012

Kylningsproblem AQ 120 Fisksättra Figatto

Hej! Just handlat min första plastbåt med en inombordare. Fisksätra Figatto 60 från tidigt 60 tal. Sitter en Penta (B18) AQ 120 med 100a dr…

Startad av Tomas Grahn

0 Sep 24, 2012

rutram

Upptäckte nu när jag har rivit ner båten att rutramen är sprucken och att den hänger ner i mitten!!hur ska man få den rak o fin igen??pilen…

Startad av Mikael jeppsson

0 Sep 23, 2012

Båtträff i Örebro 20120915 ?? intresse

Hej funderar på att ha en mindre träff i örebro den 15/9 -12 vi lägger ner i småbåtshamnen och åker ut till ässösundet där Korpen har ett f…

Startad av Peter Stålblad

3 Aug 25, 2012
Inlägg av Peter Stålblad

Godis för en träbåtsälskare?

Hej alla! Jag åker till Sverige nästa vecka på jobb och tänkte försöka hinna med lite nöje också. Jag kommer resa runt en hel del med bil,…

Startad av Jens G. Johansson

4 Aug 24, 2012
Inlägg av Jens G. Johansson

Vad händer med sidan.

Vi har haft troligen det största veteranbåtsevenemang i Sverige genom tiderna och jag ser inte ett inlägg. Classic Boat Meet 2012 har genom…

Startad av Ola Hansson

15 Aug 13, 2012
Inlägg av Peter Stålblad

Inombordsmotor 1.5hp-4hp?

hej Jag letar efter inombords motor för en liten båt som är 10ft lång och väger 250kg.  Jag hittade information om en motor som heter Fors…

Startad av Mohan

2 Jul 24, 2012
Inlägg av Mohan

färe göta

Mycket skrik och lite ull. Så tycker jag man kan beskriva min fina gamla göta klump. Den startar och går bra men båten åker knappt framåt.v…

Startad av svante söderlind

0 Jul 7, 2012

Har jag en Pettersson-båt?

För ett halvår sedan köpte jag en träbåt från 50-talet som jag nu totalrenoverar. Förra ägaren visste dock inget om den och trodde att det…

Startad av Christian Jordy

2 Jul 2, 2012
Inlägg av Christian Jordy

TIPS PÅ BRA UTOMBORDARRENOVERARE

Hej.. Undrar om någon har några bra tips på bra renoverare av en gammal Mercury Det är min Gamla Mercury mark 55a -59 som jag ev skulle vil…

Startad av Peter Stålblad

5 Jun 11, 2012
Inlägg av Peter Stålblad

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor