Efterlysningar (160)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Känner någon igen denna båt?

Känner någon igen denna båt?  kontakta i så fall Klas Samuelsson, k.samuelsson@frohe.se

Startad av Klas Samuelsson

2 Mar 3, 2014
Inlägg av Lasse Stenborg

Kanotracer

Jag har läst om någon hydroplan/3-punkts konstruktion som byggdes på 50-60 talet. Kommer inte på vad den heter och lyckas inte googla fram…

Startad av Johan Borg

0 Feb 10, 2014

EFTERLYSNING !!!Vad kan det vara för fabrikat/tillverkare

EFTERLYSNING Vad kan det vara för fabrikat/tillverkare Båten är 3.6 meter lång och 1.6 meter bred. Sportbåt troligen 60-70 talet plattbott…

Startad av Peter Allstrin

0 Jan 2, 2014

nån som vet vad det här är för båttyp?

Fick syn på den här gamla båten senast jag var på besök i Värmland, den ser desvärre ganska risig ut i dagsläget. Kommer ihåg hur den såg u…

Startad av Daniel Eriksson

15 Dec 9, 2013
Inlägg av lars-erik lindholm

Efterlysning av motorbåt!

"Min far som byggde denna mahognybåt i Kallhäll, Järfälla kommun sålde den sedemera under 2000-talet pga åldersskäl. Det skulle vara skoji…

Startad av Micke Öhman

1 Sep 16, 2013
Inlägg av Micke Öhman

Någon som känner igen denna vimpel??

Hej! Någon som kan identifiera denna vimpel? Den har suttit på en båt i Örnsköldsvik så det bör vara något med lokal anknytning till det om…

Startad av Micke Öhman

0 Aug 19, 2013

Någon som har lite information eller tips om denna?

I början på Juni köpte vi oss en träbåt som vi nu hållit på med i snart 2 månader att få fin och eventuellt lägga i vattnet om några veckor…

Startad av Richard Djupström

0 Jul 18, 2013

Mercury 115 -71

Hej! Jag letar efter ett växelhus till en Mercury rak 6:a från -71 Vet någon här vem som kan ha ett till salu? Mitt går ej att reparera ige…

Startad av richard lundgren

0 Jul 8, 2013

Suck...........

Efter att vi förlagt " piller burkarna " lanternor så hittade vi dom långt inne mellan alla prylar. Humöret på topp de ligger och glänser p…

Startad av Bengt Johansson

4 Jun 7, 2013
Inlägg av fredrik lundahl

Loftus crusier 1968

Har en loftus crusier från 1968 som ska göras iordning finns det nån som har bilder eller var man kan finna såna( in och utvändiga)

Startad av kjell blom

0 Maj 30, 2013

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor