Båtar till salu (162)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

storsaxarn

70 000:- Nu ska hon säljas I bra skick. originalinredning. B 20 motor original topp renoverad o ombyggd för blyfritt( nya b…

Startad av Mikael Park

0 Maj 28, 2013

6 mR Marianne till Salu

Den legendariska 6mR kryssaren "Marianne" finns nu till salu på Båtagents sidor. Marianne har genomgått en fullständig renovering, och sälj…

Startad av Staffan Lindberg

0 Maj 22, 2013

Unik K märkt CG Petterssonsbåt M/Y Missan 1929

Vill du synas vid bryggan och väcka positiv uppmärksamhet. Nu har du möjlighet att förvärva denna mycket vackra yacht. I original skick sam…

Startad av Bo Eriksson

0 Maj 18, 2013

Klassisk Mahogny racer till salu

Vår båt Elektra är nu till salu, orsaken till detta är att träbåtsflottan är stor (för stor enligt vissa) i familjen och vi skall försöka s…

Startad av Anders Lidqvist

4 Maj 5, 2013
Inlägg av Kim

sweet sixteen

nån som vill köpa en sweet sixteen 0707191000

Startad av jonny inkilä

2 Apr 4, 2013
Inlägg av jonny inkilä

J18 byggd 1966

LÅNGEDRAGSJULLE J18 I EK, Nummer 129. (Den näst sista som klassades enligt registret).Tävlingsklassad med  nr 126.  Mer uppgifter på Julia…

Startad av Claes-Göran Steen

0 Mar 25, 2013

Lillskär 19 / Holiday 19

Tillfälle att köpa en helt nyrenoverad klassiker!Allt renoverat under 2012.Allt trä delvis utbytt delvis renoverat.Nya rutlister.Dom flesta…

Startad av Mats Calmstierna

1 Mar 17, 2013
Inlägg av Mats Calmstierna

Tips: Motoryacht 1955 "m/y Ann-Katrin"

"Ur protokollet från en besiktning utförd av en mycket välkänd auktoriserad besiktningsman 2009: "Båten har haft få ägare och är i mycket o…

Startad av Micke Öhman

4 Feb 22, 2013
Inlägg av Per Lundbladh

Intressekoll, Vätö Kabin -54

Det tar emot litet men jag börjar så sakta inse att jag av olika anledningar nog aldrig kommer att få mitt Vätö Kabin-projekt i sjön. Här i…

Startad av Per E Häll

2 Dec 20, 2012
Inlägg av Per E Häll

Snygg & Snabb Crestliner DC säljes

Mycket påkostad och fin Crestliner säljes till ett kanonpris, pga av andra projekt. Se länk http://www.blocket.se/pitea/AMF_Crestliner_19fo

Startad av Ulf Lindén

12 Nov 28, 2012
Inlägg av Ulf Lindén

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor