Välkommen till en vackrare båtvärld - det är här det händer
Sortera med avseende på: Visa
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Spørgsmål om ForslundHej då Håber I kan læse dansk? Jeg er gået i gang med at renovere Tetti, en 1938 Forslund Coupé Racer. Jeg har et spørgsmål omkring propel… Startad av Matthijn i Övrigt |
0 | Sep 1, 2018 |
Är ny i detta forumSkrollade runt lite för en vecka sedan då jag inte var medlem. Jag hittade en diskussion om Crescent 53 DC. Några lyckliga ägare som utbyt… Startad av Ulf Öberg i Kolla vad jag hittade på Blocket! |
1 |
Aug 24, 2018 Inlägg av Jan Sundstedt |
Thorskogssnipan August med tändkulemotor.Startad av Mats Höwing i Övrigt |
0 | Aug 21, 2018 |
KalecheHej. Er her nogen, der ved hvor man kan købe en ny, eller pæn brugt kaleche til en Marieholm Catalina m22 Mvh. Dan Startad av Dan Winther laursen i Kolla vad jag hittade på Blocket! |
0 | Aug 12, 2018 |
Kapell till en Selco 15 SelsportHej Finns det någon som har ett kapell över eller vet var man kan få tag i ett ? Janne Startad av Janne i Kolla vad jag hittade på Blocket! |
1 |
Aug 9, 2018 Inlägg av Petter |
Storspeedy på Blocket...https://mobil.blocket.se/annons/orebro/veteran_sportbat/79266455 Startad av David Miger i Kolla vad jag hittade på Blocket! |
0 | Jul 31, 2018 |
Vilken model?Hej! Jag köpte den selco båten men kan inte identifiera modellen . Vet någon vilken är den? Stort Tack Startad av Nina88 i Övrigt |
1 |
Jul 24, 2018 Inlägg av Lasse Modin |
Mercury 6aSöker en Mercury rak 6a eller en Mariner 115 hk och däröver. Startad av Anders krantz i Kolla vad jag hittade på Blocket! |
8 |
Jul 24, 2018 Inlägg av David Miger |
Vill sälja min båt !Hej Jag och min bror försöker sälja vår båt Marola.Hon är byggd på Saxemara båtvarv i Blekinge 1964.Har någon något tips på var man ska ann… Startad av Johan Fahlgren i Kolla vad jag hittade på Blocket! |
1 |
Jul 23, 2018 Inlägg av Lasse Modin |
Till salu Mercury och diverse motorerTel. +358 40 501 8737, raimo.k.rajala@gmail.com Jag har också mer motorer, ring eller skicka e-post. Startad av Raimo Rajala i Tillbehör säljes |
1 |
Jul 5, 2018 Inlägg av Thomas högstedt |
Välkommen till
Swedish Classic Boats
Registrera dig
eller Logga In
Switch to the Mobile Optimized View
© 2025 Created by Anders Værnéus.
Drivs med tekniken bakom