Tillbehör köpes (119)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Kapell Selco 18 B Cabin

Hej där någon dom vet mått på kapell till selco 18 b Cabin? Har nyligen köpt en som dom byggt om och då även gjort om kapell för att få det…

Startad av Roger

0 Mar 15, 2017

Propelleraxel

Hejsan Söker en 25mm axel 2m Stödbock ca12grader och ett roder Ca 400x400 mm Allt till typ vindö peter.janzon@telia.com 0706049814

Startad av Peter Janzon

0 Sep 24, 2016

Svamppollare och bränslegenomföring köpes

Jag har letat ett tag nu efter lämpliga svamppollare att sätta på akterdäcket på min Forslundare från 1938. Tyvärr har jag inte kunnat hitt…

Startad av Martin

8 Mar 14, 2016
Inlägg av Micke Öhman

Inombordare

Söker en inombordare vp B20 ev B23 komplett med backslag(ej RB) ska sitta bakvänd med vinkelväxel Även axel(2m)hylsa stödbock och roder av…

Startad av Peter Janzon

0 Sep 16, 2015

Pulsomatic Gasolvärmepanna efterlyses

Jag är på jakt efter en bättre begagnad men fullt fungerande Pulsomatic Gasolvärmepanna med vattenburen värme. Den vi har nu i båten har la…

Startad av Micke Öhman

9 Maj 20, 2015
Inlägg av Micke Öhman

Köpes: Rattstång och styrsnäcka

Jag söker rattstång och snäcka till min båt, gärna med tillhörande ratt också. Årsmodell och märke är inte kritiskt, bara det är snygg klas…

Startad av Calle Berlin

1 Mar 30, 2015
Inlägg av Micke Öhman

sportsnabb 61

Det är på blocket det händer. Nu ligger en sportsnabb och väntar i snön. Kanonfin ruta på e-bay.helt rät i både skick och färg. (har inte s…

Startad av Bertil Larsson

0 Feb 13, 2015

Söker motor till min Selco Selfleet Riviera 1965

Hej, jag försöker hitta en  Merc 650 eller Merc 700 (kort rigg) från 60-talet till min Selco. Om någon har en sådan till salu, gärna kontak…

Startad av Pekka Toivio

0 Feb 3, 2015

Letar utombordare för en glasspar g3

Hej Jag letar en utombordare 50 - 100 hk gärna kortrigg i fungerade skick till en 60 tals amerikanare , vet någon vem kan skulle kunna kont…

Startad av Mattias Modin

2 Jan 16, 2015
Inlägg av Mattias Modin

baggenbåt

nu börjar det likna något! en sportsnabb från baggenbåtar1960 ligger på gräsmattan. Men fan va sliten, söndersågad och med stora och små sk…

Startad av Bertil Larsson

2 Jan 9, 2015
Inlägg av Bertil Larsson

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor