Övrigt (177)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Epoxibehndlad

Hej båten jag köpt är botten epoxibehndlad,ser mycket bra ut men insidan är det värre med,kravellbyggd,men stora sprickor som kan suga åt s…

Startad av Thomas Astler

1 Sep 4, 2014
Inlägg av Henrik Widstrand

Hur lägger man upp bilder?

Jag lyckas inte få till bilderna så att dom automatiskt syns i blogg- eller foruminlägg. Jag har laddat upp dom där det heter "mina bilder"…

Startad av Morgan Hägglund

9 Aug 20, 2014
Inlägg av Dan Rosengren

CV eller inte CV det är frågan!

Håller på att planera för motorinstallationen i Corall... Funderingen jag har är om man ska satsa på att installera ett trycklager och en C…

Startad av Bo Wahlström

4 Aug 17, 2014
Inlägg av Johan Ek

Chris Craft önskar info om denna båt

Hej! Jag är ny medlem från idag. Har nyligen köpt en Chris craft av en bekant. Är det någon som vet vilken årsmodell och modellbeteckning d…

Startad av Göran Lissjos

7 Aug 17, 2014
Inlägg av Göran Lissjos

Renovering vajerstyrning

Hejsan, finns det någon firma eller enskild i Stockholmsområdet  som kan renovera en gammal vajerstyrning? Marinan vill sätta in teleflex…

Startad av Daniel Wasielewski

0 Aug 12, 2014

Vad är det för båt?

Jag hittar ingen Seaflite, som det står under bilden, med det utseendet. Ngn som vet?

Startad av Morgan Hägglund

1 Aug 10, 2014
Inlägg av Lasse Modin

Vägbeskrivning Fri Fart 2014?

Hej ! Finns det någon info någonstans om var i Linköping Fri Fart skall hållas? Hittar inget på hemsidan. Att hitta i Linköping är inte lät…

Startad av Johan Ankarbäck

6 Jul 20, 2014
Inlägg av Johan Ankarbäck

Hjälp att identifiera Min Selco båt

Hejsan jag har köp mig en selco båt behöver hjälp att få reda på vilken modell det är o vilken årsmodell det är. Det som står på den är de…

Startad av Mattias Sander

6 Maj 1, 2014
Inlägg av Björn Dernestam

Sökes - Vinterförvaringsplats i Stockholms området

Då vår nyinförskaffade Havskryssare är för stor för att komma upp på Vikingarnas där vi tidigare hållit till så söker jag nu efter ny plats…

Startad av Mattias Kahnlund

0 Apr 30, 2014

Krom eller nickel?

Beslagen på min båt kommer att behöva en uppfräschning. En del kommer att bytas ut andra kanske får en ny ytbehandling. Av de sex klys som…

Startad av Uffe Nyman

2 Apr 14, 2014
Inlägg av Uffe Nyman

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor