Övrigt (177)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Jag blir inte riktigt klok på strukturen i detta forum...

Hur man än försöker fixa till sina inställningar så har man ju ingen koll på vem som säger vad och när.... Har, och är medlem i ett flertal…

Startad av Torbjorn Andreasson

2 Okt 9, 2010
Inlägg av Torbjorn Andreasson

Försäkring

Det visade sig omöjligt att teckna en "drulleförsäkring" för mig själv när man är ute och drar, man kan ju "klippa till" någon simmare elle…

Startad av Bertil Larsson

2 Okt 8, 2010
Inlägg av Bertil Larsson

motorer från canada

hej fick detta mail från en kille i canada som svar på min köpes annons på blocket   "Jag bor i British Columbia i Canada, har samlat på me…

Startad av Peter Stålblad

1 Okt 4, 2010
Inlägg av Peter Stålblad

Förstärkningsdilemma

Halloj alla! Då min Utombordarracer var i det närmaste kriminellt farlig att färdas i vid all typ av vågbildning. Bestämde jag mig för ett…

Startad av Janne Hansson

7 Sep 17, 2010
Inlägg av Janne Hansson

cyklon 5:a byggd i plast

Var idag och köpte en båt till en cyklon 5:a tillverkad i plastjag blev tredje ägaren på denfick även med en specialbyggd kärra till båt…

Startad av Peter Stålblad

3 Sep 12, 2010
Inlägg av Peter Stålblad

fjord M9G

har letat opp olika varv som kan kanske veta något bröderna berghems varv ,ab harry hallbergs varv, orrskärs varv,petterssons båtbyggeri re…

Startad av hans hellström

3 Sep 9, 2010
Inlägg av Jerker Nilsson

Instrument varvräknare och sånt och listig mekaniker.

Hej.   Vet någon var man kan få gamla instrument som varvräknare m.m renoverade, vore så himla kul att få i 1910 års varvräknare på instrum…

Startad av Jon Sundeman

0 Sep 7, 2010

Vad används kork till egentligen?

Vad används kork till egentligen? eller Du kan aldrig köra för långt för att få svar på livets gåtor Blocket, mycket tid har gått åt på den…

Startad av Janne Hansson

5 Aug 25, 2010
Inlägg av Michael Hackman

Gasshendel - stil

Anne er en norskbygget runabout fra 1958. All utrustning er type Chris Craft (ratt, motor, instrumenter).   En gang før min eiertid har den…

Startad av Erling Marcussen Timm

0 Aug 9, 2010

Vindruta ill boesch 510 -69

Hej alla Boeschägare! Jag håller på att renovera en 69 års boesch 510 och har nu kommit fram till vindrutan. Min gammla är väldigt sliten…

Startad av Torbjörn Andersson

8 Aug 9, 2010
Inlägg av Oscar Charpentier

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor