Fredrik Alkners diskussioner (10)

Besvarade diskussioner (7) Svar Senaste aktivitet

"Har de ändrat standarden på nya motorer?     Nån som har en 90 talare  eller 2000 ta…"

Fredrik Alkner svarade Aug 7, 2011 på rigg längd

2 Aug 7, 2011
Inlägg av Fredrik Alkner

"det var ingen cit cat jag köpt"

Fredrik Alkner svarade Aug 2, 2011 på Är det någon som har info om Marieholm cit cat

2 Aug 4, 2011
Inlägg av Micke Öhman

"jag var ute och kollade skrovnumret började på 44  och det verkar vara båt 150 kansk…"

Fredrik Alkner svarade Aug 1, 2011 på Är det en cit cat? när jag kollar nogare ser jag att den aviker ganska mycket

13 Aug 4, 2011
Inlägg av Micke Öhman

"Vist stämmer linjer och allt det måste vara någon av dessa båtar. De kan inte vara v…"

Fredrik Alkner svarade Aug 1, 2011 på Är det en cit cat? när jag kollar nogare ser jag att den aviker ganska mycket

13 Aug 4, 2011
Inlägg av Micke Öhman

"finns det inga udda märken?  som kopierat..............  Har snart googlat på allt"

Fredrik Alkner svarade Aug 1, 2011 på Är det en cit cat? när jag kollar nogare ser jag att den aviker ganska mycket

13 Aug 4, 2011
Inlägg av Micke Öhman

"tror inte det är crecent har aldrig sett att de har haft någon som ser ut som selco"

Fredrik Alkner svarade Aug 1, 2011 på Är det en cit cat? när jag kollar nogare ser jag att den aviker ganska mycket

13 Aug 4, 2011
Inlägg av Micke Öhman

"Här är en likadan det står att det är en selco rival från 1970   men de kan ha skriv…"

Fredrik Alkner svarade Aug 1, 2011 på Är det en cit cat? när jag kollar nogare ser jag att den aviker ganska mycket

13 Aug 4, 2011
Inlägg av Micke Öhman

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor