Tillbehör säljes (142)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

REA: En pollare modell "större" till fördäcket

troligen AB Järnförädling... Passar alldeles utmärkt på din sportbåt, eller racer Måtten: 50mm hög, överdelen (själva pollaren) är 155mm lå…

Startad av Micke Öhman

1 Mar 15, 2011
Inlägg av Micke Öhman

En Wilcox Crittenden toalett-stol

verkar i OK skick rent funktionsmässigt, lite rengöring och nytt lock (slitet) så.. (vet inte hur det är med packningarna/pumpen dock) Pris…

Startad av Micke Öhman

1 Mar 15, 2011
Inlägg av Micke Öhman

Båtprylar reas ut till bra priser

http://www.trabatsakuten.nu/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=TillbSalj;action=display;num=1295110338;start=0

Startad av Micke Öhman

1 Mar 15, 2011
Inlägg av Micke Öhman

Ännu mer båtprylar rensas ut ur förrådet!

Bl.a dessa fina galvade halkipar. 150mm långa,m 30mm bredd, samt 35 mm över däck Prisidé 200kr  inkl.frakt    En splitter ny mast/toppla…

Startad av Micke Öhman

1 Mar 15, 2011
Inlägg av Micke Öhman

Hittat mer prylar! 1 st. Stooor Halkip i bra skick!

Obs! Väger 765 gram! Längd knappt 180mm, bredd ca 35mm största höjd över däck 45mm   Passar kanske till en salongsbåt, CGP och liknande fa…

Startad av Micke Öhman

2 Mar 15, 2011
Inlägg av Micke Öhman

Touchgard marint båtlarm

500 kr inkl. frakt

Startad av Micke Öhman

1 Mar 15, 2011
Inlägg av Micke Öhman

Evinrude Big Twin 40 till salu.

Jag har en Evinrude Big Twin 40 till salu. Kortrigg inklusive reglage. Både motor och reglage är renoveringsobjekt eller reservdelar. Motor…

Startad av Hans Larson

0 Feb 25, 2011

Johnson Utbordar-broschyrer.

Jag har två stycken Johnson broschyrer till salu. Det är 1970 och 1971 årsmodeller. En liten skada på 1970 längst upp till höger och hål i…

Startad av Hans Larson

0 Feb 17, 2011

Johnson 30hk -56

Tänkte avyttra min Johnson 30hk utombordare som stått och samlat damm länge nu. Ville ge medlemmarna här chansen innan jag ev annonserar på…

Startad av Per-Åke Olsson

1 Feb 9, 2011
Inlägg av Stefan Stran

Äldre utombordare & div "plastbaljor"

Har en del delar & skrotmotorer ,även en del båtobj! Kom gärna till Värmland den 25:e Sep.             Vi försöker oss på ett "Båtswapm…

Startad av Leif Löfberg

1 Feb 8, 2011
Inlägg av Leif Löfberg

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor