Tillbehör säljes (142)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Phantom Ford 460 V8 avgas-mantlar (Panther Jet)

"Allt som behövs för att konvertera en vanlig Ford 460 till marint bruk. (och kanske andra motorstorlekar på samma block?) Och det med s…

Startad av Micke Öhman

0 Jun 8, 2011

Edelbrock limpor till big-block

Har själv inget samband med säljaren, men jag tänkte att någon med en big-block chevamotor kunde vara intresserad: http://www.nettivene.com

Startad av Uffe Nyman

0 Maj 26, 2011

Skrotas: Mercury 115hk -89 (4cyl)

Skrotar en Merc, 115hk -89 4cyl!               Vxl-hus i bra skick           Komplett rigg (Lång) med P/T           Elsystem komplett,förga…

Startad av Leif Löfberg

0 Maj 13, 2011

Pillerburks lanternor Stora modellen

Tre st. "pillerburkar" Styrbord, Barbord och akter. Diameter 50 mm. höjd 100 mm. Sidolanternorna i mycket fint skick. Akterlanternan saknar…

Startad av Peter Björkdal

1 Apr 28, 2011
Inlägg av Peter Björkdal

nakterhus

jag har ett nakterhus (se bild) med kompass från 1914. jag såg ett lika i en skeppshandel en gång de skulle ha 20000 men så mycket behöver…

Startad av Truls

0 Apr 25, 2011

Chrysler 35 hk kort rigg

Säljes :   Chrysler  35 hk -69  Funkar fint Kort rigg , med reglage , elstart, ny impeller!                                        Pris 320…

Startad av Leif Löfberg

3 Apr 14, 2011

Pillerburkar, ventiler mm.

Säljer nu det sista från min gamla Östlundare från 1925- Försänkt fäste gösstake- Dubbel korspollare- Pillerburkar SB o BB- Akterlanterna m…

Startad av Dick Olsson

0 Mar 23, 2011

REA: Flaggstångsfäste till veteranbåten

Kanske passar till en CGP eller liknande? ren mässing (bra utgångsläge om man vill kroma)   Prisidé nu endast 600 kr inkl.frakt

Startad av Micke Öhman

1 Mar 15, 2011
Inlägg av Micke Öhman

Midsommar-REA: Akterlanterna #2 med kombinerat flaggstångsfäste säljes!

Modellen större, och i helt godkänt bruksskick! Den behöver inte omkromas som första åtgärd! Kan putsas upp till ännu bättre glans! Den byt…

Startad av Micke Öhman

0 Mar 15, 2011
Inlägg av Micke Öhman

REA: Ett par (2st) pollare till din klassiska båt!

Ett par klassiska pollare från det glada 60-talet med den otvetydiga pilen på flyna! Passar alldeles utmärkt på din sportbåt, kabinbåt, cam…

Startad av Micke Öhman

1 Mar 15, 2011
Inlägg av Micke Öhman

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor