Tillbehör köpes (119)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

ratt och snurra

Finns det någon som har en skaplig ratt med lintrumma. Även block och OMC fäste för motor skull sitta bra. Sedan skulle det vara bra med en…

Startad av Bertil Larsson

7 Mar 4, 2012
Inlägg av Niklas Bruhn

styrfäste

heh sjöfarare Jag behöver ett fäste för linstyrning av OMC modell. Äver en snygg motor på c:a25 hk skulle kunna passa fint. Det är bra om d…

Startad av Bertil Larsson

0 Feb 28, 2012

Gamla instrument

2 st jättegamla (el.gammalt utseende) temperaturmätare, typ 1920-30 tal. 12V eller "mekaniska" fungerande i gott skick köpes. Ev. annat som…

Startad av Ulf Lindén

5 Feb 23, 2012
Inlägg av Ulf Lindén

Sjövattenpump sökes!

Letar efter en sjövattenpump till min 4.3l V6! Pumpen kan vara remdriven eller vevaxelmonterad, det går vilket som, fäste är inget krav uta…

Startad av Bo Wahlström

1 Feb 9, 2012
Inlägg av Ulf Lindén

Ovala ventilringar

  2st ventilringar ovala max höjd 100mm till Ian önskas köpa. Thomas Häggström 0707 33 38 77

Startad av Thomas Häggström

4 Jan 22, 2012
Inlägg av Thomas Häggström

Instrument VDO

        Letar Efter instrument i denna serien.       Någon som har ett liggande som ni kan tänka er att sälja?       morupsjunior@telia.com…

Startad av Johan Hansson

13 Jan 20, 2012
Inlägg av Erik Stenow

trailer typ float on

hej skulle villa hitta en trailer som skulle passa till min chris craft deluxe 17 fot gärna tidsenlig Usa trailer ,ev byt mot tysk reggad b…

Startad av Johan Karlsson

0 Jan 15, 2012

Grabbhandtag/däckshandtag.

Här haglar efterlysningarna från min sida! ;-)   Det jag söker nu är grabbhandtag eller däckshandtag om man så vill. Nu sitter det några st…

Startad av Fred

3 Jan 12, 2012
Inlägg av Micke Öhman

K: Plastratt från 60/70-talet samt styrlänkage.

Hej!   I vår Finmar SeaCabin satt det en pinnratt när vi köpte den vilken i och för sig var fin men som vi inte tyckte passade båten specie…

Startad av Fred

0 Jan 11, 2012

VP AQ175 V6, limpor och knän. (Gärna skrot)

Hej!   Jag söker limpor och knän till Volvo Penta AQ 175 V6. De får gärna vara i bedrövligt skick så länge de går att skruva fast och har b…

Startad av Fred

0 Jan 10, 2012

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor