Övrigt (177)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Tips: Gratis låt till alla träbåtsentusiaster

Fick detta inlägg via TBA:   "Hej! Låten som hyllar träbåtar - som heter Träbåtsmanifestet - finns på Vier Brillens nya skiva Vi ska alla d…

Startad av Micke Öhman

1 Feb 9, 2012
Inlägg av Birger Edelberg

Någon som har lämnat bort instrument för lagning/renovering?

Hej alla! Ja, som rubriken lyder: har någon av er erfarenhet av att lämna bort instrument för lagning eller renovering och vet på ett ungef…

Startad av Fred

0 Jan 15, 2012

Eventuell renovering av en Selco Selspeed -59

Hej på er! Jag står i funderingen om jag ska fixa till en gammal Selco Selspeed från 1959 (serienummer 369). Jag har inte någon erfarenhe…

Startad av Emil

17 Jan 14, 2012
Inlägg av Peter Stålblad

Volvo Penta B20 modell?

Hej allihopa! Jag har lagt mina "feta" fingrar på en gammal militär B20. Upptäckte att det inte är Volvo Personvagnar som levererat den uta…

Startad av Anders Welén

8 Jan 13, 2012
Inlägg av Peter Stålblad

En klassiker? När blir min båt det?

Vad är det för kriterier för att båten skall klassas som en klassiker och blo medlem i klassikerförbundet (finns det?). MVH Bosse Västerås…

Startad av Bo Nilsson

1 Dec 7, 2011
Inlägg av Anders Værnéus

1961 Chris Craft Forslund.

Hej! Jag är ny här på forumet. Jag har nyligen blivit båtägare igjen. Båten är en Forslund-byggd 1961 Chris Craft med Cheva 283 V8. Jag har…

Startad av Kenny

3 Nov 25, 2011
Inlägg av Micke Öhman

Totalrenovering "sporty" 1962- Tips och råd TACK!

Hej! Nu är det 3 år sen jag slipade min sporty trä ren och la 7 lager fernissa. Nu iår har den legat i och mörknat på vissa ställen, så det…

Startad av Kim

1 Okt 9, 2011
Inlägg av Jan Sundstedt

Nu ska hela rasket bort!!!!!!!!!!!

Pga, sjukom ska allt avecklas!!      Ca: 100st reservdelsmotorer i varierande skick, 2 st Selco ren,obj, en sportbåt med härliga vingar,tan…

Startad av Leif Löfberg

0 Sep 17, 2011

För den inbitne Mercuryentusiasten!

Armbandsklocka med Mercuryloggan! Ny,men inte bästa kvalitet!                   350:- inkl frakt !                                   Leif

Startad av Leif Löfberg

0 Sep 13, 2011

80km båtrailer

Brenderup båtrailer Max last 450Kg tot vikt 650Kg obromsad 80km säljes nybes! Årsm,-03                            7000:- / Leif  SÅLD!

Startad av Leif Löfberg

0 Sep 13, 2011

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor