Efterlysningar (160)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Söker efter

Jag söker ett kapell till en Mysingen 4 . Ställningen har jag .. det kanske är svårt att få tag i ? Någon som vet ungefär det skulle kosta…

Startad av Pierre Wessman

0 Mar 24, 2017

Prototyp från 1970 - någon som vet något om denna båt?

Hej! Jag har bloggat lite här på SCB om min båt som jag letar tillverkare till. Den som sålde båten till mig anger att det bör vara en Ryds…

Startad av Hans Gustafsson

0 Mar 5, 2017

Campingbåt 60- tal

DSC_0063.JPG    Hej, jag har en campingbåt, ca 6 m, hondurasmahogny på ekspant. Däcket är av mahognyplywood och den ha rak akter. Den har t…

Startad av Leif Adamsson

0 Nov 24, 2016

Stinger barnbåt

Hej nån som vet var när och vem som tillverkat båten Stinger typ barnbåt? Den är 2,90m lång och lite v-bottnad. Har en tillverkningskylt mä…

Startad av Fredrik Meijer

0 Sep 21, 2016

ht-båt -70tal(sjöfartsverket)

Jag har bytt till mig en Ht-båt ,troligen 70-tal med inombordare(volvo ).  Det är vitt skrov och ljusblå överbyggnad. Det enda jag vet är a…

Startad av Göran Richert

2 Sep 16, 2016
Inlägg av Göran Richert

Vad är detta för liten båt?

Jag har fått hand om en fin liten plastbåt i våras men skylt/märkning saknas helt. Ca 3,6 meter kort, och överbyggnaden har varit röd innan…

Startad av Henrik Andréasson

4 Aug 28, 2016
Inlägg av Henrik Andréasson

Selco 18 DC

Hejsan. Har bestämt mig för att min Selco 18 dc skall få ett kapell. Mitt problem är bara att jag inte äger några kapell bågar. Är det någo…

Startad av Anders stuxberg

0 Aug 18, 2016

Chris Craft 38

Hej nån som vet var min fars CC Commander 36 1952 har tagit vägen, senast var den i MYS-clubben Classic,2003 sen köpte Marinmäklarna den å…

Startad av Thomas Astler

0 Jan 19, 2016

Hva er dette for en båt?

Kjøpte denne lille 60 talls sportsbåten. 280cm lang. Noen som vet hva det er?

Startad av Thomas Tørjesen

1 Okt 7, 2015
Inlägg av Lasse Modin

Vad är detta för båt?

Hej! Jag har en sportbåt som jag inte vet så mycket om tyvärr. Det jag vet är att den är ungefär 4 meter lång och att den har varit röd tid…

Startad av William Porsvi

1 Sep 5, 2015
Inlägg av Jonas stinnerbom

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor