Efterlysningar (160)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Är det en cit cat? när jag kollar nogare ser jag att den aviker ganska mycket

bifogar bilder   ser mer ut som en selco?    4,20 lång  1,63 bred    

Startad av Fredrik Alkner

13 Aug 4, 2011
Inlägg av Micke Öhman

Undrar om det finns lite info om min båt.

Hej ny här på sidan, så jag provar att komma igång. Köpte en båt för ett par år sedan som nu är på G att sjösättas. Tror att modellen ska h…

Startad av calle blomgren

3 Jul 12, 2011
Inlägg av calle blomgren

Mer infor om Marieholms Cavalier efterlyses.

Hej. Jag köpte för några år sedan en liten motorbåt, betalade 500kr.   Båten har glasfiberskrov men däck och durk i trä. När jag köpte den…

Startad av Daniel Andersson

0 Jun 15, 2011

Vilken båt?

Hej!  Mitt första inlägg här.... Så Ni får allt vara lite vänliga nu.   Jag har fått möjligheten att köpa en båt, vad jag fått höra så skal…

Startad av Jesper Lundin

2 Jun 12, 2011
Inlägg av Jesper Lundin

Renovering MD2B

Hej jag efterlyser motor verkstad/någon som kan renovera min motor. Den funkar fortfarande men..... den dagen lär komma när det är dags för…

Startad av Göran Olsson

0 Maj 27, 2011

Någon som kan hjälpa mig?

Finns det någon som kan hjälpa mig med vad detta är för en modell? Jag köpte den i våras och vill gärna ha lite mer information om båten. T…

Startad av Paul Odelberg

2 Maj 16, 2011
Inlägg av Paul Odelberg

Vad kan detta vara för båt?

Köpte en båt som jag inte vet vad det är för sort   Den är ca 7m lång, plywoodbåt, byggd 1980 i luleå, om någon har lite info eller en likn…

Startad av Andreas

0 Apr 29, 2011

Vårsegling i Atlanten ?

Med start i påsk seglar vi hem vår skönhet Talisman från hennes nuvarande vistelse i Marseilles i södra Frankrike. Från Malaga / Gibraltar…

Startad av Carl Wachtmeister

7 Apr 26, 2011
Inlägg av Tomas Segebladh

Söker Tärnunge T-U 11

Jag ägde T-U 11 ( Lillkommodore II ) under 50-talet och är intresserad att veta om hon fortfarande existerar - och seglas

Startad av Björn Gustaf Robert Melin

2 Apr 14, 2011
Inlägg av Björn Gustaf Robert Melin

Fråga från TA-kollega: "Nån som vet nåt om båtmodellen "San Marco" byggd i Venedig?

"I garaget står det en San Marco, byggd i Venedig 1965. Är det någon som vet något om den båtmodellen? All information är välkommen. Just…

Startad av Micke Öhman

1 Apr 6, 2011
Inlägg av Micke Öhman

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor