Tja sent om sider upptäcker man att den där unga killen med tusen järn i elden egentligen är en gubbe som ibland tappar orken. Mitt första Vindö projekt försvinner därför troligen via TRADERA inom de närmaste dagarna. 

Återstår att tackla problemet med nummer 2, av mina Vindö. Hon för självfallet är det en hon behöver general-rustas inför sommaren. Ny duk på rufftak samt en sjuheliskes massa lackande. Skicket är egentligen väldigt gott, hon har dock befunnit sig på land i snart tre år. 

ritad och byggd på Sundsandviks båtbygger (sen Nötesunds varv-vindövarvet) av Caarl Andersson. Skrov och det mesta annan trä i båten är honduras mahogony, tja där finns en del teak  åsså samt ekspant. Dock har masten en skada som kanske kan åtgärdas. En knippe Vita trasor att använda istället för bensin står för fraamdriften. Motor saknas men det har troligen suttit en MD1 i båten då i  forntigden när hon byggdes.

har självfallet en knippe bilder på henne. Pris: hmm tycker hon banne mig är värd de 20000,oo ev nåt kul som del-inbyte. Båt, bil, Musikinstrument...

Johnny 0761-970801   arksund@gmail.com

Visningar: 258

Gör ett inlägg på det här

© 2026   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor