Måste tyvärr avyttra mitt Stor-Speedy projekt ..... Då jag tvingas flytta ut från min stora lokal där jag har snickeriet , lokalerna skall rivas och jag bygger ny verkstad på tomten men där blir inte plats så det räcker.

Båten är byggd av en slöjdlärare i Växjö 64-65 och är mycket välbyggd, helt frisk i all plyfa o trä.

Den har varit målad men är nu helt trären ute o inne, epoxi-behandlad inne, mm.mm.

Om intresse finns så hör av er för vidare info, Bilder finns på min sida.

Säljes till självkostnadspris .

Inge

Visningar: 1135

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

- Det var tråkigt att läsa Inge ....   :-(

Kan du inte stuva undan den i väntan på varmare årstid  och fortsätta i det fria ? :-)

Tyvärr brist på tid då jag håller på att bygga verkstaden och sedan flytta allt dit... , sedan tillbygge & renovering på huset.. så jag får vänta med båtar ett tag framöver. Den nya verkstaden är planerad för att kunna bygga båtar upp till ca: 6 met., och då är det inte otänkbart att det kommer ut en o annan Sundstedtare, men nu får jag ligga lågt med båtarna... fa* gubben börjar ju komma till åren....

Komma till åren ??!  Inte du Inge, ålder är bara några siffror i passet ;-)

Ajajaj så tråkigt Inge! I dina händer kan det inte bli annat än ett kanonexemplar. Jag ska göra vad jag kan för att få tag på någon som kan tänkas vara intresserad.
Kjell har väl inget att göra nu när Windyn är färdig?! ;-)

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor