Svårt objekt men priset är väl rätt. Kolla in bilden framifrån- extremt läcker.

http://www.blocket.se/stockholm/Forslundare_for_den_extremt_handige...

Visningar: 647

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Är det verkligen Forslund??
....jag är ju rätt person att säga vad d är men Forslund ger inte rätt pirr i magtrakten....
Sätter man slentrianmässigt in Forslund för att öka lusten bland båtfolk som med Pettersson eller... ;)

Gillar även ratten med svarvade sängstolpsknoppar! :D
INTE rätt person ska va ovan naturligtvis, jädrans iPad! :(

är inte den främre ruffen också en efterkostruktion tro? ...ser nästa ut så tycker jag. o då är det ju ett helt otroligt skrov som döljer sig där under. skulle kunna vara en tidig "cigarr" tänker jag :) ...men inga järnspant, vad kan de betyda?

vad säger de riktigt kunniga här på forumet, är båten känd sedan tidigare?

Känd men inte känd bakgrund. Höjd i stäven som sagt och Forslund - njae... Men vilket skrov!!! Kolla förskeppet på bilden i sjön och kapa bort örat. WOW!!!

Men bara basade spant? Och en jättemotorbädd som en kälke i båten. Vad kan detta ha varit?

Så kommer då frågan igen - ska den räddas eller är den FÖR dålig?

Har någon varit och sett på henne? Hur är skicket?

Anders V, dålig=??

"Såld" enligt blocket?

Hoppas det betyder att båten gått vidare :) Någon som vet hur det blev? vore kul om det är någon som vill lägga ut lite bilder o info här på sikt... vore spännande att följa! 

med de speciella formerna på skrovet borde det ju finnas möjlighet att gräva fram info om henne. som sagt, helt otroligt skrov!! jag tänker att det är lättdrivet kanske.... något för de nya elmotorerna man börjar höra talas om... en tanke iaf! att klyva vågorna ljudlöst i den pilen :) nästan som att segla! fast lite roligare ;)

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor