Hei!

Ønsker å kjøpe akter lanterne til min Storebro Solø 54'

Vh

Iver, Oslo

Visningar: 833

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Hei!
Nei, dessverre. Er på utkikk etter en orginal lanterne som sitter skrudd på akterspeilet, uten flaggfeste.

hej iver,

på min solö från 1954 hade jag en precis en sådan akterlanterna med flagstångsfäste. nu kan det säkert varit olika från början men kanske värt att kolla eventuella skruvhål på akterdäck :)

allt gott

johan

Hei, og takk for svar! Kanskje min båt ikke er så original likevel?;). Den har også torpedo pullere, og ikke de i tre som du har. Flaggholderen står bakerst på akterdekket.Min gamle akter lanterne er dessverre stjålet

Har ikke et nærmere bilde, men lanternen kan med litt godvilje sees på akterspeilet :)

 

Tror de flesta Solö båtarna hade torpedpollare som original, samt en akterlanterna som denna:

Så då passar den som Johan tipsade om på Blocket....
;-)

bilder/varor/6982b2bdd26d266c51b68d64bde93ba7-12013-08-2112.58.05.jpg

Takk for gode tips, og da er kanskje ikke den jeg har orginal likevel:) Fant denne på tackel &tåg. Det er en slik jeg hadde og som stemmer på skruehull og ledningsopplegg. Har sendt de en epost om de sender til Norge. Har også kontaktet han som selger lanterner fra en solø Aqua cabin, men ikke fått svar.

 

Ps www.veteranbåtgodis. se, var jo en gullgruve for utstyr, men de har helt sluttet og svare (Henka Hagg). Noen som vet hva som har skjedd med siden?

 

Vh

 

Iver

Kan detta vara något , "ny i kartong) dvs oanvänd. 11cm lång,4.5cm bred 5 cm hög.
Bilagor:

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor