Alla diskussioner med taggen (1,511)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Blocket-fynd..?

Det dyker ju upp mycket kul för den som har tid och kunskap att renovera och den här har dessutom ett realistiskt utgångspris; http://www.b

Startad av Lasse Modin

4 Okt 21, 2025
Inlägg av Anders Værnéus

Information : Blekingekryssare / Truedsson 1957

Hej, Söker information gällande Blekingekryssare byggd av Truedsson 1967 Detta var vad jag förstått nr 2 av 5 specialbyddga.Då jag ska reno…

Startad av Eric Chetwynd Legge

0 Aug 31, 2025

Crescent 44

Hej ny på denna sida och Grabben min har köpt en vad vi kan se en Crescent 44. den är lite ombyggd med andra rutor vad vi kan se var hittar…

Startad av Steve Söderberg

0 Jul 5, 2025

Selco rival?

Visst är det en rival eller är det en selfleet?IMG_7126.jpeg

Startad av Klas Erik Bremvik

0 Jun 16, 2025

Tips om kapellmakare av hamnkapell till Selco Rival alt. söker en mall för att sy själv.

Hej!  Har en Selco Rival (-66) till vilken jag vill köpa ett hamnkapell, alternativt sy ett själv utifrån en färdig mall (båt står otillgän…

Startad av Daniel Johnsson

1 Jun 16, 2025
Inlägg av Klas Erik Bremvik

Söker information om Stig Roggentin

Söker bakgrundsinformation om Stig Roggentin som var båtkonstruktör och bland annat sålde ritningar till egenkonstruerade motorbåtar i plyw…

Startad av Staffan von ARbin

0 Maj 12, 2025

Stig Roggentin

Söker bakgrundsinformation om Stig Roggentin som var båtkonstruktör och bland annat sålde ritningar till egenkonstruerade motorbåtar i plyw…

Startad av Staffan von ARbin

0 Maj 11, 2025

Köpa skruv Brons, Mässing eller rostfritt

Renoverar passbåt från 30 talet. Verkar vara mässing/brons skruv och det är mahogny på ek. 1. Var kan man köpa bronsskruv?  2. Vilket mater…

Startad av Anders Johansson

1 Nov 20, 2024
Inlägg av Micke Öhman

Ruff

Efterfrågar någon här på sidan om ni känner till Kynisijärvibyggd båt från Torneå.Den ska visst vara byggd kring 1977 på nämda varv.Har ing…

Startad av Kent Jonsson

5 Okt 25, 2024
Inlägg av Kent Jonsson

30 talsracer i Isnäs (Borgå)

Känner någon till historien om båten och dess framtid. Rune

Startad av Rune Forslund

1 Aug 11, 2024
Inlägg av Anders Værnéus

RSS

© 2026   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor