Välkommen till en vackrare båtvärld - det är här det händer
Sortera med avseende på:
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Söker motor till min Selco Selfleet Riviera 1965Hej, jag försöker hitta en Merc 650 eller Merc 700 (kort rigg) från 60-talet till min Selco. Om någon har en sådan till salu, gärna kontak… Startad av Pekka Toivio |
0 | Feb 3, 2015 |
Letar utombordare för en glasspar g3Hej Jag letar en utombordare 50 - 100 hk gärna kortrigg i fungerade skick till en 60 tals amerikanare , vet någon vem kan skulle kunna kont… Startad av Mattias Modin |
2 |
Jan 16, 2015 Inlägg av Mattias Modin |
baggenbåtnu börjar det likna något! en sportsnabb från baggenbåtar1960 ligger på gräsmattan. Men fan va sliten, söndersågad och med stora och små sk… Startad av Bertil Larsson |
2 |
Jan 9, 2015 Inlägg av Bertil Larsson |
KÖPES: Kapell till Selco HT 18 CabinHej, Önskar köpa ett helt kapell till min Selco HT 18 Cabin. Söker även kapellbågar samt ramen till rutan högst upp i fram. Mvh Andreas Startad av Andreas |
0 | Jan 8, 2015 |
Lanternor typ Lyth köpes Se bildLanternor typ Lyth köpes. Även i dåligt skick. 073 985 23 06 (ej sms) Startad av Tom Sellerholm |
0 | Dec 8, 2014 |
Sökes: Antenn-/radarmast till motorbåt(bild saxad från google) Hej, Jag söker efter en antenn-/radarmast till mitt projekt (Nordkapp 17 HT) och då gärna … Startad av Viktor Carlson |
0 | Nov 26, 2014 |
Sökes: Logga/emblem "Nordkapp 17"(bild saxad från en google-sökning) Hej, Jag renoverar en Nordkapp 17 HT från det glada 70-talet och söker det emblem som visas … Startad av Viktor Carlson |
0 | Nov 26, 2014 |
EVINRUDE/JOHNSON VRO 40Hej söker en instruktionsbok till ovannämda motor,VRO-funktionen är bortkopplad, så har du en elbränslematarpump för bara bensinen till den… Startad av Thomas Astler |
0 | Okt 18, 2014 |
Båthus till 7x2,5m båt köpesSöker ett hus till vintern att snygga upp min Coronet 22 Explorer Cillagreta i... Dagge 0706253012 Startad av Dag Engström |
3 |
Okt 9, 2014 Inlägg av Dag Engström |
Akter lanterne Storebro SoløHei! Ønsker å kjøpe akter lanterne til min Storebro Solø 54' Vh Iver, Oslo Startad av iver grøtting prestkvern |
11 |
Sep 12, 2014 Inlägg av Dan Rosengren |
Välkommen till
Swedish Classic Boats
Registrera dig
eller Logga In
© 2023 Created by Anders Værnéus.
Drivs med tekniken bakom