Övrigt (177)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Elektronisk tändmodul till Archimedes

Jag har en Archimedes Penta 252 med vanliga brytarspetsar. Är det någon som vet om man kan installera elektroniska tändmoduler typ Nova2 el…

Startad av Jeppe Bergvall

0 Aug 22, 2016

Vad är detta för båt..

Hej är ny på det här. Är det någon som kan tala om för mig vad det är för båt som jag fått tag i..

Startad av Ulf Martini

7 Jun 2, 2016
Inlägg av Björn

NV

Nu börjar man se lite mer former

Startad av Joakim Funhammar

0 Apr 9, 2016

Kapell, Marieholm Concorde

Hej, Är ganska ny på sidan, ber om ursäkt om jag postar i fel grupp. Jag råkade bli ägare till en Marieholm Concorde i somras, fantastiskt…

Startad av Nils Ö

0 Feb 15, 2016

International primcon som vattentätt lager över polyesterlaminerad glasfiberväv?

Fungerar International primcon som vattentätt lager över polyesterlaminerad glasfiberväv? detta vill jag veta eftersom jag har hört att pol…

Startad av Edvin Gomér

2 Jun 9, 2015
Inlägg av Edvin Gomér

Flödande förgasare Solex

Idag skulle jag ta premiärturen med min nyinköpta snipa med en Albin O41. Så fort jag öppnat bensinkranen så droppade det bensin ur förgasa…

Startad av Eric Ericsson

2 Maj 31, 2015
Inlägg av Eric Ericsson

Nya sommarkläder

Fixade ett sy bord eller byggde en ny i läggsskiva till mitt bord . Kan starkt rekomenderas. Men va svårt de är att få raka sömmar.ser mäst…

Startad av Joakim Funhammar

0 Maj 15, 2015

Projekt sea gun

Hej, Jag fann denna hemsidan när jag sökte efter info till mitt nyss startade båtprojekt. Den verkar vara precis det jag behöver:). Nåväl,…

Startad av Mikael Drapkin

3 Maj 12, 2015
Inlägg av Mikael Drapkin

Upphittad Maskindagbok: Mr X/Baltic, en 9,8x2,2 CGP 1928

Jag har nu en loggbok/maskindagbok för tiden1977-1998 liggande. Någon som vet vem nuvarande ägare till båten är så kan jag lämna över boken…

Startad av Mattias Nyqvist

0 Maj 11, 2015

Felsöka Coronet DC21 Explorer

Hej ! En kollega till mig har en Coronet DC21 Explorer från -73 som råkade ut för ett missöde för ett par år sen. Den tog in vatten genom a…

Startad av Johan Ankarbäck

0 Maj 8, 2015

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor