Övrigt (177)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

sälja båt men har ingen idé vilket pris

Hej,   Har en båt som jag gärna vill sälja. Men det finns nästan ingenting att jämföra med och då är det också att jag inte vet så mycket o…

Startad av Joke Van Rulo Johansson

1 Jan 26, 2015
Inlägg av Micke Öhman

Overall Crescent Marin på Tradera

För Crescent samlaren som ännu inte har allt  ;-) http://www.tradera.com/item/2944/223832702/crescent-marin-overall-i-orange-farg-ny-60-ar-

Startad av Robert Sollare

0 Jan 10, 2015

renovering på min selco

tänkte renovera min selco :) någon som har något tips på hur man plockar isär den? vilken färg tror ni blir snyggast? mvh

Startad av ville

1 Dec 19, 2014
Inlägg av Bertil Larsson

Material till vindruta

Har nu köpt en Selco som jag tror är en Selsport De luxe. Eftersom den liknar Andreas Selco.  Nu är det så att förra ägaren slängde rutan e…

Startad av Jeppe Bergvall

0 Dec 4, 2014

Renovering hur mycket

Hej håller på och renoverar båten jag står nu i val och kval om hur mycket jag ska renovera. Vad tycker ni ska det finnas ålders skavanker…

Startad av Christian

4 Nov 26, 2014
Inlägg av Christian

Limma när det är kallt?

Hur gör man för att limma eller spackla när man jobbar i ett tält utomhus? Får man helt enkelt vänta till våren eller kan det funka med typ…

Startad av Johan Ankarbäck

4 Nov 15, 2014
Inlägg av Johan Ankarbäck

Vad säger ni om detta resonemang?

Surfade runt lite och hittade detta citat angående rostfri skruv mm. "Stainless steel was invented in 1913. The 300 series (302-316) includ…

Startad av Micke Karlbom

8 Nov 2, 2014
Inlägg av Micke Öhman

MOTOR SELGES: GRAY MARINE PHANTOM SIX

GRAY MARINE PHANTOM SIX 125HK, MED GEAR, SELGES.    MEGET STRØKEN MOTOR SOM ER KLAR FOR INSTALLASJON I BÅT. MOTOR STÅR PÅ PALL OG KAN START…

Startad av espen bergan

2 Okt 5, 2014
Inlägg av espen bergan

Spantbrott

Hej Har brott på 4 spant på min Esmeralda (Ornö ruffbåt) i mahogny. Byta ut eller laga på något vis? Vad tror ni det är för träslag i spant…

Startad av Lennart Ander

2 Sep 26, 2014
Inlägg av Lennart Ander

Calexicowood?

Är det någon här som känner till den här firman eller har handlat från dom? Dom verkar ha bra sortiment och bra priser. http://calexicowood…

Startad av Johan Ankarbäck

0 Sep 19, 2014

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor