Kolla vad jag hittade på Blocket! (633)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Tullbåt på blocket

Den här ser fin ut. Inte mycket info dock... http://www.blocket.se/sodermanland/Fd_tullbat_59372524.htm?ca=11&w=3

Startad av Johan Ankarbäck

1 Mar 24, 2015
Inlägg av Micke Öhman

Vinkelväxel sökes

Är det någon medlem som har eller känner till var det finns en liten lågbyggd vinkelväxel till salu ? Typ den på bilden (Casale V-Drive) el…

Startad av Stefan Lindberg

4 Mar 23, 2015
Inlägg av Stefan Lindberg

Gasreglage till Mercury

Hej Jag har en 50hk Mercury , tidigt 80-tal tror jag och vill ha ett äldre gasreglage i enbart metall. Har ett idag men det "hoppar" ur läg…

Startad av Claes antelius

10 Mar 17, 2015
Inlägg av Claes antelius

V12:a

Daimler V12:a säljes billigt alternativt bortskänkes. Hämtas Henån / Orust. Enligt uppg. i bra skick. Marinkonvertering relativt enkel att…

Startad av Ulf Lindén

0 Mar 6, 2015

Torkmedel

Hej. Jag letar torkmedel till egenblandad järnmönja. Ottossons har ett som heter Kobolt-Sirkonium, tillsats 1% i färgen. De anger att den b…

Startad av Eric Ericsson

1 Mar 6, 2015
Inlägg av Micke Öhman

Skottbelysning sökes

Jag saknar en skottbelysning i min Tiedemannkryssare Amouretta som ser ut som på bilden. Den är i förnicklad mässing, och tänds då man för…

Startad av Göran Sandström

2 Mar 4, 2015
Inlägg av Göran Sandström

S-1 Sverige till salu på Blocket till högstbjudande

Verkar inte bli någon Amerikautmaning för båten. Om inte nästa ägare tar tag i den saken.. Och ska den någonsin komma upp i 100 knop ?

Startad av Stefan Lindberg

2 Mar 4, 2015
Inlägg av Arnold van der Linden

Thorskog 23 DC Klassisk svensk daycruiser till salu

 Nu säljer vi våran ögonsten en klassisk svensk daycuiser med snygga linjer som varit i vår ägo sedan 2003. Båten har 2 kojplatser för vuxn…

Startad av Björn Johansson

0 Feb 27, 2015

Weedo gt

Har en weedo GT med serienr 256 till salu

Startad av Pelle Palmqvist

1 Feb 22, 2015
Inlägg av Inge Andersson

Fritidsfartyg fd. Bevakningsfartyg "Sprängskär"

http://www.blocket.se/stockholm/Fritidsfartyg_Fd__Bevakningsfartyg_57258810.htm?ca=11&w=1 Hade jag haft ekonomin så hade jag slagit t…

Startad av Viktor Carlson

1 Feb 21, 2015
Inlägg av Lasse Modin

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor