Efterlysningar (160)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Vem är hon?

Vet du vem hon är? Troligtvis en modifierad Parad 860 -71 men jag har ingen historik alls. Tacksam för mer info. via mail eller tel 0733 99…

Startad av Mattias Eidelbrekt

0 Jan 14, 2015

efterlyser bilder på jofa sport /selco

Efterlyser bilder på jofa sting! Lägg gärna upp bilder på era renoverade jofa sting. Håller på o renoverar min o undrar lite hur tex rutan…

Startad av Daniel andersson

0 Nov 14, 2014

söker vindrutefäste selco / jofa sting

Letat ihjäl mig efter dessa fästen. Bifogar bild.

Startad av Daniel andersson

0 Nov 14, 2014

sportsnabb

Baggenbåtar tillverkade en liten sportbåt, 3,20 lång och med plats för två personer. Jag vill ha en sådan! Tillverkades 1960 till 63. Själv…

Startad av Bertil Larsson

0 Nov 2, 2014

Arbetsplats för 30-talsprojekt

söker plats i sthlm eller närområdet att kunna arbeta med en 8,5x2m stor 30-talare. gärna med andra träbåtsrenoverare i anslutning. lada, g…

Startad av Johan Wahlgren

2 Nov 2, 2014
Inlägg av Johan Wahlgren

Lister till en ruta till en Selco Rival

Skall eventuellt köpa en Selco Rival i helgen. Den har bra renoveringspotential :-) vintern räddad mao. Dock saknas rutan som de kastat med…

Startad av Jeppe Bergvall

4 Okt 29, 2014
Inlägg av Jeppe Bergvall

söker historik om min Oxelösundare Ziva.

Jag vet tyvärr inte så mycket om henne så allt uppskattas! Skulle va kul att få en k märkning i framtiden. Mvh Mattias

Startad av Mattias Persson

7 Okt 22, 2014
Inlägg av Mattias Persson

Någon som vet vad detta är för båt

Köpt en båt men hittar inget id på den och vet inte vad det är för sort någon som vet något

Startad av Henrik adman

0 Okt 13, 2014

Någon som vet vad detta är för båt

Köpt en båt men hittar inget id på den och vet inte vad det är för sort någon som vet något

Startad av Henrik adman

0 Okt 13, 2014

Vad är detta för båt?

Tjenna bytte nydligen till mig en båt! tänkte se om ni kunde hjälpa mig identifiera den :D Har bara en bild för tillfället!  Dubbelskrov me…

Startad av johan

6 Okt 7, 2014
Inlägg av johan

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor