Välkommen till en vackrare båtvärld - det är här det händer
Sortera med avseende på:
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
efterlysningHej! Jäg söker en 1-cyl. Göta motor 6 hk. Med backslag, reduktion och el. Start. Någon som har? Startad av ilker dursun |
0 | Jul 21, 2015 |
Är min båt en västkustjulle?Jeg kjöpte denne båten for et år siden som västkustjulle, og er på vei oppover västkusten for å söke båtens historie. Den er 22 fot, i utro… Startad av ilker dursun |
0 | Jul 16, 2015 |
Vad är detta för märke på båt?Startad av Conny Johansson |
1 |
Jun 21, 2015 Inlägg av Bertil Larsson |
Gammal GaloschNågon som känner igen den här båten? Om den fortfarande existerar skulle jag gärna vilja komma i kontakt med ägaren. Den var utrustad med… Startad av Thomas Lundström |
1 |
Maj 13, 2015 Inlägg av Anders Værnéus |
EfterlyserÄr det någon som känner till vad det är för båt vi köpt hittar ingen typskylt Startad av Henrik adman |
0 | Apr 12, 2015 |
Hjälp med båt modelHej Peter heter jag. Tack för att man får vara med i denna grupp/forum. Har haft brinnande intresse för allt som har med båtar sjön vattens… Startad av Peter |
5 |
Apr 6, 2015 Inlägg av Peter |
ruffad snipaVar finns Carioca. Såldes till någon i Täby 74-74. Båten var byggd i Karlskrona, var av Polsk ek och var försedd med en Albin 021. Vet du n… Startad av Bertil Larsson |
1 |
Mar 23, 2015 Inlägg av Inge Bergseth |
Utö kryssare U-2 KaramelaHej Jag vet, att en Utökryssare ligger på landet i Sverige. Båten är Sven Fazers gammal s/y Karamela. Skulle gärna veta var ligger hon. Hon… Startad av Tommi Tikanoja |
5 |
Feb 2, 2015 Inlägg av jon rekdal |
Någon som vet något om denna båtJag skulle vilja veta mer om den här båten som jag köpte förra året. Vem som byggt henne o hur gammal hon kan vara osv. Startad av Erik Fagrell |
1 |
Jan 20, 2015 Inlägg av Erik Fagrell |
Vem är hon?Vet du vem hon är? Troligtvis en modifierad Parad 860 -71 men jag har ingen historik alls. Tacksam för mer info. via mail eller tel 0733 99… Startad av Mattias Eidelbrekt |
0 | Jan 14, 2015 |
Välkommen till
Swedish Classic Boats
Registrera dig
eller Logga In
© 2023 Created by Anders Værnéus.
Drivs med tekniken bakom