Välkommen till en vackrare båtvärld - det är här det händer
Sortera med avseende på:
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Vet någon vad detta är för båt?Som rubriken lyder så är jag väldigt intresserad av att få veta vad detta är för båt. Namnet som står på sidan är "Lacey". Den kan ha varit… Startad av Calle Adéen |
0 | Aug 20, 2015 |
efterlysningHej! Jäg söker en 1-cyl. Göta motor 6 hk. Med backslag, reduktion och el. Start. Någon som har? Startad av ilker dursun |
0 | Jul 21, 2015 |
Är min båt en västkustjulle?Jeg kjöpte denne båten for et år siden som västkustjulle, og er på vei oppover västkusten for å söke båtens historie. Den er 22 fot, i utro… Startad av ilker dursun |
0 | Jul 16, 2015 |
Vad är detta för märke på båt?Startad av Conny Johansson |
1 |
Jun 21, 2015 Inlägg av Bertil Larsson |
Gammal GaloschNågon som känner igen den här båten? Om den fortfarande existerar skulle jag gärna vilja komma i kontakt med ägaren. Den var utrustad med… Startad av Thomas Lundström |
1 |
Maj 13, 2015 Inlägg av Anders Værnéus |
EfterlyserÄr det någon som känner till vad det är för båt vi köpt hittar ingen typskylt Startad av Henrik adman |
0 | Apr 12, 2015 |
Hjälp med båt modelHej Peter heter jag. Tack för att man får vara med i denna grupp/forum. Har haft brinnande intresse för allt som har med båtar sjön vattens… Startad av Peter |
5 |
Apr 6, 2015 Inlägg av Peter |
ruffad snipaVar finns Carioca. Såldes till någon i Täby 74-74. Båten var byggd i Karlskrona, var av Polsk ek och var försedd med en Albin 021. Vet du n… Startad av Bertil Larsson |
1 |
Mar 23, 2015 Inlägg av Inge Bergseth |
Utö kryssare U-2 KaramelaHej Jag vet, att en Utökryssare ligger på landet i Sverige. Båten är Sven Fazers gammal s/y Karamela. Skulle gärna veta var ligger hon. Hon… Startad av Tommi Tikanoja |
5 |
Feb 2, 2015 Inlägg av jon rekdal |
Någon som vet något om denna båtJag skulle vilja veta mer om den här båten som jag köpte förra året. Vem som byggt henne o hur gammal hon kan vara osv. Startad av Erik Fagrell |
1 |
Jan 20, 2015 Inlägg av Erik Fagrell |
Välkommen till
Swedish Classic Boats
Registrera dig
eller Logga In
© 2024 Created by Anders Værnéus. Drivs med tekniken bakom