Båtar till salu (162)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Bortskänkes

Fisksätra-jolle som tillhört kustartilleriet på Hemsön, Härnösand. Trärelingen är i dåligt skick och det finns sprickor i skrovet. Hämtas 3…

Startad av Mats Nyberg

0 Sep 7, 2014

Till salu mina två båtklassiker

Nu är mina två båtar till salu pga sjukdom http://i48.tinypic.com/2qxlqbp.jpg Båt 1: Plywoodbåt bygd i Nora 1959 med orginalmotorn från 195…

Startad av Peter Stålblad

0 Jun 28, 2014

Campingbåten söker en ny vårdare

Har beslutat att sälja campingbåten för att ge plats åt ett annat projekt. Båten är under vintern "lyft" i skrovet då den sjunkit ihop p.g.…

Startad av Johan Ankarbäck

2 Maj 26, 2014
Inlägg av Johan Ankarbäck

Selco Selpil

Efter några år utan att användas så har jag beslutat att försöka sälja min Selco selpil från 1966. Den är i ganska orört original skick nys…

Startad av Björn Persson

0 Maj 4, 2014

SK 55 MARITANA

Ritad och byggd av August Plym på Stockholms Båtbyggeri, Neglinge 1910. Maritana är idag i mycket gott skick och till väldigt stor del i or…

Startad av Mattias Kahnlund

7 Apr 29, 2014
Inlägg av Mattias Kahnlund

Mysing 4

Hej vänner! Min Mysing 4 är till salu pga ett nytt projekt. Hon är i bra skick och har en Mercury 90 hcp, rak sexa, som går utmärkt. Telefl…

Startad av Björn Carlsson

4 Apr 4, 2014

Mahogny, Sipo

Jag har 7 stycken mahognyplankor, längd 485cm, bredd 35 cm, tjocklek 26 mm till salu. Pris 2 300 kronor styck eller köp alla 7 för 14 000 k…

Startad av Bo Eriksson

0 Mar 28, 2014

Unik K märkt CG Petterssonsbåt M/Y Missan 1929

Vill du synas vid bryggan och väcka positiv uppmärksamhet. Nu har du möjlighet att förvärva denna mycket vackra yacht. I original skick s…

Startad av Bo Eriksson

0 Mar 28, 2014

Välskött kustkryssare

Här har Du chansen att erhålla en underbar segelbåt helt i mahogny. Mycket välskött. Renoverad av Thomas Larsson 2003 Bilder och detaljer…

Startad av Johan af Klint

2 Feb 25, 2014
Inlägg av Birger Edelberg

Classic Racingbåt till salu

Racefärdig Gilbert 21 yacht med Mercury 200. Enligt obekräftade rykten var den med på Rosis 1973. Ursprungligen var det inombordare men nu…

Startad av Oscar Charpentier

1 Feb 19, 2014
Inlägg av Christer Sandelin

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor