Båtar till salu (162)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

S/Y Ballad - Olle Enderlein -51

Klassisk segelbåt från 51 ritad av Olle Enderlein. All historik finns, en ägare under 58 år som har alltid hållit henne väldigt nära "mint…

Startad av PV

1 Jan 17, 2019
Inlägg av Hans Thomas Bowitz

Campingbåt i mahogny säljes. Nytt pris!

Hallå.  Campingbåt i mahogny. Har inte tid för båt just nu så ja måste sälja den. Fint skick. Låg i förra året, motorn är en Mercury 50hk -…

Startad av Kenneth Andersson

1 Jan 17, 2019
Inlägg av Hans Thomas Bowitz

Nu ska Nounourse säljas

Vi har så pass stor efterfrågan på klassiska mahognyracers nu att vi till och med bjuder ut vår egen unika Essbåt Nounourse till salu. Hon…

Startad av Anders Værnéus

0 Dec 27, 2018

Kar de Mummas Vindö säljes

Vill du köpa en riktig kul svensk klassiker med bra proveniens så är kåsören Kar de Mummas Vindö nu till salu. Ett kanonobjekt som blir di…

Startad av Anders Værnéus

0 Dec 21, 2018

Seahorse söker entusiast

Jag måste göra mig av med projektet. Om det finns någon med mer tid och ork så finns en sportbåt, byggd 60-61 i Jönköping med tillhörande J…

Startad av Micael Edlund

6 Nov 26, 2018
Inlägg av Anders Værnéus

Bertram 31, ruffad med pentry och WC

Jag vill sälja min Bertram till en trä och motorentusiast. I mahogny-skrovet sitter en detroit-diesel med ett volvodrev, duoprop. 070-511 2…

Startad av Ulf Nordberg

0 Maj 13, 2018

Skänker Plymsnäcka

120 årig liten skönhet ritad och byggd av August Plym. Skrovet är helt plastat, borden bortmonterade. Ruff, däck och sittbrunn och köl orig…

Startad av Yann Le Nestour

0 Maj 7, 2018

Båtbygge/Projekt söker ny ägare

Som rubriken lyder så vill jag se om det finns någon med intresse att ta över. Då jag ej har och kommer att få någon tid till att fullfölja…

Startad av Patric Andersson

1 Apr 6, 2018
Inlägg av Magnus Alke

Canberra, Sweet Sixteen, Motorer

Tänkte sälja av lite båtar och motorer. Ni hittar min annons på https://www.blocket.se/dalarna/Marieholm_Canberra_och_Sweet_Sixteen_7419244

Startad av Mats Sjögren

0 Jul 7, 2017

Johansson och son - Spinnaren

Hej, Min båt finns nu på blocket. Förhoppningsvis hamnar den hos någon som kan uppskatta och bevara den. https://www.blocket.se/vasterbotte

Startad av Martin Båtsman

0 Maj 1, 2017

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor