Jag söker ett ändbeslag som det på bilden, innerdiam. 38 mm. Undrar om någon kan tänkas ha ett till övers?

 

Petér

0761-405118

Visningar: 562

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Kan tänkas.....

Jag får rota lite i gömmorna!

Det låter bra Lillen! Det ska seglas spinnare med Komet i sommar är et tänkt, troligen för första gången någonsin...

Då får vi rejsa!

Jag har fått Gazells gamla röda spinne av Roffe, som ska provas på Bluff i sommar! 

Hehe, den gamla klassikern som retat gallfeber på så många 22 seglare-coolt! Själv har jag en orange-vit spinnare frå en 5,5:a till Komet. Verkade passa utmärkt när jag provhissade den, men har ännu inte provseglat som sagt. Sydd av Kanonsegel med wirelik och allt. "Starcut" står det på säcken, antagligen ytterst exklusivt! Förresten du råkar inte ha en spinnbom av trä liggandes någonstans? Hoppas du hittar ett ändbeslag i dina gömmor!

 

Allt gott!

 

Peter

Ha ha!!! Var rädd om den. "Red Devil" måste ju vara den mest omtalade spinnen någonsin :)

Peter, fick du inte mms:et som jag skickade? Jag hade en komplett bom, dock inte dom snygga beslag som du efterlyste, 38mm invändigt, men bommen var lite för kort, men du kanske känner nån snickare.....!

Niklas: har du varit i malmö än? Jag kan inte haka på förens tidigast helgen vecka 11.

Nix, inte varit där än. Helgen v11 har jag barn och v12 är jag i Portugal. Men vi trixar ihop något snart.

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor