Alla diskussioner med taggen Riva (7)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Riva Ariston 1955, prosjekt.

Denne har vært for salg en stund, nå med redusert pris. En mulighet til å skaffe seg en meget tidlig Ariston. http://www.finn.no/finn/boat/

Startad av Anders Johnsen

0 Jul 4, 2013

Div. veteranbåts tillbehör på Tradera till din Forslund, Chris Craft, Riva, etc.

Hej alla! Har beslutat mig för att göra mig av med en del saker jag samlat på mig, då jag snart skall bli pappa. Är med stor sorg jag gör…

Startad av David Miger

0 Jun 27, 2013

Riva Ariston 1955 mod

Denne Rivaen var til salgs for et par år siden og nå er den til salgs igjen. Veldig tidlig utgave av Ariston modellen som er tradisjonelt b…

Startad av Anders Johnsen

0 Jul 8, 2012

1966 Riva Aquarama

Denne nyrenoverte Riva Aquaramaen dukket opp på Finn.no Ikke den billigste jeg har sett.....men ser unektlig fin ut.

Startad av Anders Johnsen

2 Jun 21, 2011
Inlägg av Anders Johnsen

Fråga från TA-kollega: "Nån som vet nåt om båtmodellen "San Marco" byggd i Venedig?

"I garaget står det en San Marco, byggd i Venedig 1965. Är det någon som vet något om den båtmodellen? All information är välkommen. Just…

Startad av Micke Öhman

1 Apr 6, 2011
Inlägg av Micke Öhman

Riva på Finn

Denne reltivt tidlige Ariston er lagt ut på Finn.no Ganske stiv pris, men ser ut til å være en fin original båt med Chris Craft sideventils…

Startad av Anders Johnsen

0 Mar 28, 2011

En av endast två ex i Sverige - Riva Junior 1969

nr 443 "Den sista modellen mahognybåt tillverkad av RIVA i Italien. Det finns endast två exemplar i Sverige.Många renoverade och utbytta de…

Startad av Micke Öhman

0 Mar 10, 2011

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor