Tillbehör säljes (142)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Vi rensar i motorlagret

Många motorer blir det. Och hos oss har det kanske blivit lite för många motorer genom åren. Nu har vi inventerat och säljer ut lite av vå…

Startad av Museihusets Motorbåtsmuseum

0 Apr 29, 2010

Varningsdekaler till båten

3 Pack varningsdekaler i kanonkvalite från USA avsedda att skrämma ev. båtlånare eller andra typer av terrorister!! 100mm x 66mm Alla 3 fö…

Startad av Henka Hägg

4 Mar 27, 2010
Inlägg av Henka Hägg

Diverse beslag, pillerburkar, pollare, rutramar,halkipar mm säljes

Hej, Säljer nu mina beslag från min gamla båt till förmån för renoveringen av Ciami. Följ länken nedan där bilder o priser finns.     http:…

Startad av Dick Olsson

2 Mar 23, 2010
Inlägg av Dick Olsson

Mast säljes

Jag har en 15 meter lång trämast i gott skick att sälja. Komplett med stående och löpande rigg. Masten är ihålig, och var tänkt att sitta p…

Startad av Peter Scheu

1 Mar 2, 2010
Inlägg av Peter Scheu

Förslag till utveckling av SCB

När man hållt på med ett antal båt projekt så blir det lite delar över... Kan det vara läge för en prylmarknad kopplad till SCB? Jag har ia…

Startad av Per Lundbladh

4 Mar 2, 2010
Inlägg av Janne Hansson

Trevlig beslag

Nu är det snart dax gubbar! Det var dax att leta reda på fina beslag till årets projekt. Många halvdanna prylar till höga priser. Men av en…

Startad av Bertil Larsson

3 Feb 27, 2010
Inlägg av Jan Sundstedt

Gamla beslag för M22or och små skärgårdskryssare.

Har samlat på mig lite smått å gott genom åren av gamla riggbeslag, bombeslag, skenor, winschar, backstagsrattar, M22-segel mm. Riggbeslag…

Startad av Niklas Hallberg

1 Jan 17, 2010
Inlägg av Niklas Hallberg

Marin bensinpump ombyggd till barskåp

Marin Gasoline pump av fabrikat Wayne modell 70 ombyggd till barskåp med rostfri inredning. Utmärkt förvaring av drycker till kvällsdrinken…

Startad av Henka Hägg

1 Okt 31, 2009
Inlägg av Henka Hägg

Drev till Johnson Golden Meteor.

Säljes: Drev till Johnson Golden Meteor. Golden Meteor är Johnsons race utombordare. Jag har kollat igenom det och det ser helt ok ut. Ska…

Startad av Hans Larson

0 Okt 6, 2009

Varvräknare för marint bruk.

Säljer två stycken varvräknare. Den först är en helt ny Airguide för dom flesta utombordare (har lista) samt motorer från 2 takt 2 cyl till…

Startad av Hans Larson

1 Sep 13, 2009
Inlägg av Hans Larson

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor