Välkommen till en vackrare båtvärld - det är här det händer
Sortera med avseende på:
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
KÖPES: Kapell till Selco HT 18 CabinHej, Önskar köpa ett helt kapell till min Selco HT 18 Cabin. Söker även kapellbågar samt ramen till rutan högst upp i fram. Mvh Andreas Startad av Andreas |
0 | Jan 8, 2015 |
Lanternor typ Lyth köpes Se bildLanternor typ Lyth köpes. Även i dåligt skick. 073 985 23 06 (ej sms) Startad av Tom Sellerholm |
0 | Dec 8, 2014 |
Sökes: Antenn-/radarmast till motorbåt(bild saxad från google) Hej, Jag söker efter en antenn-/radarmast till mitt projekt (Nordkapp 17 HT) och då gärna … Startad av Viktor Carlson |
0 | Nov 26, 2014 |
Sökes: Logga/emblem "Nordkapp 17"(bild saxad från en google-sökning) Hej, Jag renoverar en Nordkapp 17 HT från det glada 70-talet och söker det emblem som visas … Startad av Viktor Carlson |
0 | Nov 26, 2014 |
EVINRUDE/JOHNSON VRO 40Hej söker en instruktionsbok till ovannämda motor,VRO-funktionen är bortkopplad, så har du en elbränslematarpump för bara bensinen till den… Startad av Thomas Astler |
0 | Okt 18, 2014 |
Båthus till 7x2,5m båt köpesSöker ett hus till vintern att snygga upp min Coronet 22 Explorer Cillagreta i... Dagge 0706253012 Startad av Dag Engström |
3 |
Okt 9, 2014 Inlägg av Dag Engström |
Akter lanterne Storebro SoløHei! Ønsker å kjøpe akter lanterne til min Storebro Solø 54' Vh Iver, Oslo Startad av iver grøtting prestkvern |
11 |
Sep 12, 2014 Inlägg av Dan Rosengren |
Plastskylt Id-skyltHej, jag söker den lilla plastskylten där det står Marieholms bruk Sweden, och Id-skylten till en Catalina M22. Startad av Peter Andersson |
0 | Aug 23, 2014 |
Söker: strålkastare, lantärna, stävmärke, signalhorn mm.Söker några delar till min renovering. Det är delar som funnits på Korpen men som genom åren fått fötter o försvunnit :( Vore kul att åters… Startad av Johan Wahlgren |
12 |
Jul 27, 2014 Inlägg av Johan Wahlgren |
panoramaruta men aluramNu är det dags att ge min Sea Custom en riktig ruta. Den nuvarande håller inte måttet. Vet någon var en dylik kan inhandlas. Tacksam för sv… Startad av Bertil Larsson |
4 |
Jun 3, 2014 Inlägg av Bertil Larsson |
Välkommen till
Swedish Classic Boats
Registrera dig
eller Logga In
© 2024 Created by Anders Værnéus. Drivs med tekniken bakom