Välkommen till en vackrare båtvärld - det är här det händer
Sortera med avseende på:
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Kapell Selco 18 B CabinHej där någon dom vet mått på kapell till selco 18 b Cabin? Har nyligen köpt en som dom byggt om och då även gjort om kapell för att få det… Startad av Roger |
0 | Mar 15, 2017 |
PropelleraxelHejsan Söker en 25mm axel 2m Stödbock ca12grader och ett roder Ca 400x400 mm Allt till typ vindö peter.janzon@telia.com 0706049814 Startad av Peter Janzon |
0 | Sep 24, 2016 |
Svamppollare och bränslegenomföring köpesJag har letat ett tag nu efter lämpliga svamppollare att sätta på akterdäcket på min Forslundare från 1938. Tyvärr har jag inte kunnat hitt… Startad av Martin |
8 |
Mar 14, 2016 Inlägg av Micke Öhman |
InombordareSöker en inombordare vp B20 ev B23 komplett med backslag(ej RB) ska sitta bakvänd med vinkelväxel Även axel(2m)hylsa stödbock och roder av… Startad av Peter Janzon |
0 | Sep 16, 2015 |
Pulsomatic Gasolvärmepanna efterlysesJag är på jakt efter en bättre begagnad men fullt fungerande Pulsomatic Gasolvärmepanna med vattenburen värme. Den vi har nu i båten har la… Startad av Micke Öhman |
9 |
Maj 20, 2015 Inlägg av Micke Öhman |
Köpes: Rattstång och styrsnäckaJag söker rattstång och snäcka till min båt, gärna med tillhörande ratt också. Årsmodell och märke är inte kritiskt, bara det är snygg klas… Startad av Calle Berlin |
1 |
Mar 30, 2015 Inlägg av Micke Öhman |
sportsnabb 61Det är på blocket det händer. Nu ligger en sportsnabb och väntar i snön. Kanonfin ruta på e-bay.helt rät i både skick och färg. (har inte s… Startad av Bertil Larsson |
0 | Feb 13, 2015 |
Söker motor till min Selco Selfleet Riviera 1965Hej, jag försöker hitta en Merc 650 eller Merc 700 (kort rigg) från 60-talet till min Selco. Om någon har en sådan till salu, gärna kontak… Startad av Pekka Toivio |
0 | Feb 3, 2015 |
Letar utombordare för en glasspar g3Hej Jag letar en utombordare 50 - 100 hk gärna kortrigg i fungerade skick till en 60 tals amerikanare , vet någon vem kan skulle kunna kont… Startad av Mattias Modin |
2 |
Jan 16, 2015 Inlägg av Mattias Modin |
baggenbåtnu börjar det likna något! en sportsnabb från baggenbåtar1960 ligger på gräsmattan. Men fan va sliten, söndersågad och med stora och små sk… Startad av Bertil Larsson |
2 |
Jan 9, 2015 Inlägg av Bertil Larsson |
Välkommen till
Swedish Classic Boats
Registrera dig
eller Logga In
© 2024 Created by Anders Værnéus. Drivs med tekniken bakom