Tillbehör köpes (119)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Tömningskran Volvo Penta AQ 95/100

Söker tömningskranen som sitter längst bak på blocket (under avgaslimpan). Har lyckats tappa bort den så nu sitter det en plugg där iställe…

Startad av Johan Ankarbäck

4 Maj 29, 2014
Inlägg av Johan Ankarbäck

Jonhnson snurra

Söker en Johnson 25hp -54:a RD 16 eller årsmodell före eller efter Behöver inte vara " toppskick"    

Startad av Lasse Snygg

1 Maj 28, 2014
Inlägg av Bertil Larsson

Torpedo pullere kjøpes

Hei! Ønsker å kjøpe to stk torpedo pullere, lik den på bildet. De er ca 9,5 cm lange og 4,5 cm brede. Har kjøpt de av Henka Hagg på trebåtg…

Startad av iver grøtting prestkvern

1 Maj 15, 2014
Inlägg av iver grøtting prestkvern

Reservdelar till Cresent 45 Drive sökes

Hej har anskaffat en raritet Cresent 45 Drive och skulle vilja komma i kontakt med någon som har kunskap om denna motorkonstuktion. Speciel…

Startad av Leif Evhagen

4 Mar 11, 2014
Inlägg av Dan Rosengren

JABSCO

Hej nån som har en Jabsco impellerpump från 70-talet att sälja behöver, bara elmotorn,för 12 volt! Tackar på förhand thomas astler

Startad av Thomas Astler

1 Dec 6, 2013
Inlägg av Ulf Lindén

BRÄNSLEMÄTARE

Hej nån som har en fungerande bränslemätare kopplad till motorn-erna,diesel,så kan man lätt se vad som finns kvar i tankarna, om man har då…

Startad av Thomas Astler

0 Dec 6, 2013

Crescent Avant 1961

Hej kan man köra med en Crescent "camping" Avant,1961, på fri Fart nästa år, båten är orginal men motorn är från 1988, 40 hk,är den för ny,…

Startad av Thomas Astler

3 Dec 4, 2013
Inlägg av Anders Værnéus

Selco Selfleet

Hallo söker vindruta till min Selco Selfleet 1963 . Betalar gärna men inte hur mycket som hellst. Henrik Bismann.

Startad av Henrik Bismann

0 Okt 24, 2013

Söker delar till min SumLogg

Hej Jag söker den lilla plast "propellern" som sitter på, eller ska sitta......på min SumLogg.  Även vajern är av och jag tar tacksamt emot…

Startad av Robert Sollare

2 Aug 9, 2013
Inlägg av Robert Sollare

BACKSLAG NGB EL DYLIKT FÖR ZEPHYR6a

Söker ett nytt backslag för min Zephyr6a NGB - BZ-10 eller liknande som passar? Alt den fläns som sitter mellan motor och backslag, i så fa…

Startad av Stefan Wendin

5 Jul 19, 2013
Inlägg av Per-Åke Olsson

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor