Kolla vad jag hittade på Blocket! (632)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Svenska historien om Solö ruff tillv. nr. 951

Hej Entusiaster.   Söker svenska historien av Solö Ruff  tilv. nr. 951 Själv köpte jag båten som renoverings objekt sommaren 2018 i Vasa i…

Startad av Stefan Maris

0 Jan 21, 2019

Hej

någon som vet märket på vår båt

Startad av Henrik Adman

0 Jan 17, 2019

Mysing 5

Båt från 1969 mahogny.Kapell fendrar volvomotor b20 130h/30knop.Viss renovering.Båtvagn ingår.Sommarpris 85 000krHöstpris 35 000kr    http…

Startad av Johan S

2 Jan 7, 2019
Inlägg av Hans Thomas Bowitz

AB Emil Sjögren

Hej jag har köpt en gammal svensk byggd aluminium båt med nitar skrov. På instrumentpanelen fins det en skylt med namnet AB Emil Sjögren. Ä…

Startad av Olof Haggren

0 Dec 27, 2018

Vem vet mer om denna?

https://www.blocket.se/stockholm/Pettersson_Anno_1927_82676949.htm?ca=14&w=3 Är mycket nyfiken på hennes historia. Måste ha sett helt a…

Startad av Anders Værnéus

0 Dec 27, 2018

Bortskänkes. Hejsan! Jag tänker låta mina två båtar gå till skrot nu...

Alltså jag gick precis med här inne för att se om det finns någon som vill ta över en båt eller två från mig. Den ena är en Selco Rival frå…

Startad av Anders Alderin

2 Dec 24, 2018
Inlägg av Lars Dahl

Bortskänkes. Hejsan! Jag tänker låta mina två båtar gå till skrot nu...

Hmm, börjar visst bli trött, dags att lägga mig. Glömde ju att berätta att båda båtarna finns i Vaxholm straxt norr om Stockholm. Jag har a…

Startad av Anders Alderin

0 Okt 9, 2018

Relingslist

Hej  vart hittar man en vinklad 90 graders kromad beslag till relingslist? magnus

Startad av Magnus leijon

0 Sep 17, 2018

Är ny i detta forum

Skrollade runt lite för en vecka sedan då jag inte var medlem. Jag hittade en diskussion om  Crescent 53 DC. Några lyckliga ägare som utbyt…

Startad av Ulf Öberg

1 Aug 24, 2018
Inlägg av Jan Sundstedt

Kaleche

Hej. Er her nogen, der ved hvor man kan købe en ny, eller pæn brugt kaleche til en Marieholm Catalina m22  Mvh. Dan

Startad av Dan Winther laursen

0 Aug 12, 2018

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor