Kolla vad jag hittade på Blocket! (615)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Kapell till en Selco 15 Selsport

Hej Finns det någon som har ett kapell över eller vet var man kan få tag i ett ? Janne

Startad av Janne

0 8 Jul

Marieholmare

https://www.blocket.se/dalarna/Marieholm_Canberra_och_Sweet_Sixteen_74192446.htm?ma=1

Startad av Mats Sjögren

0 7 Jul

söker en Mercury Thunderbolt 50hk

Jag letar efter en Mercury Thunderbolt 50 hk, mellan 1970-1975. Det mesta av intresse till ok pris.

Startad av Pär Johansson

0 8 Jun

Rigglängd

Hej och tack för att jag fick komma med i gruppen  Min fråga är om någon vet hur man mäter vilken längd man ska ha på riggen eller om någon…

Startad av Pelle Carlsson

3 30 Maj
Inlägg av Pelle Carlsson

Rigglängd

Hej och tack för att jag fick komma med i gruppen  Min fråga är om någon vet hur man mäter vilken längd man ska ha på riggen eller om någon…

Startad av Pelle Carlsson

1 26 Maj
Inlägg av Robert Sollare

Reinell jet flight 1960

Vad är en sån värd?

Startad av PG Hellstran

0 9 Maj

Andree & Rosenqvist -båtarnas uppgifter

Hej,  Jag försöker få upp detaljer angående motorbåten Kickan II, som hörde till spritsmugglaren Algoth Niska undet 1920 -talet. Kunde nån…

Startad av kyösti helin

6 11 Apr
Inlägg av kyösti helin

Volvo DP Drev sökes

Är det någon som har ett komplett drev Volvo DP passande till en Volvo V8 7,4 L.

Startad av Ove Säfvenberg

1 10 Apr
Inlägg av Robert Sollare

Tiedemann (?) kryssare till ett bra pris! (eller är det en Iversen?)

8 x 2,45 m Säljes som "Träbåt": "49 000:- Träbåt i bra skick med en MD21 motor. Ring för mer info. Mvh Håkan" http://www.blocket.se/b

Startad av Micke Öhman

24 13 Mar
Inlägg av Mattias Banerson

Fyndhörnan

1930 Archimedes runabout -bygget i Stockholm. Måste bort. Lageret skal ryddas. Tok vare på båten for noen år siden. Men har for mange båter…

Startad av Olav Bjørshol

0 23 Feb

RSS

Du tittar på Swedish Classic Boats tack vare

© 2017   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor