Kolla vad jag hittade på Blocket! (632)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Rätt färgkod Selco 13 röd?

Hej! Någon som vet vad rätt nyans heter? Stort tack!! /Johan Arnfelt

Startad av Johan Arnfelt

0 Jun 25, 2019

MARIEHOLH CIT-CAT / SALU !!!

Bilde

Startad av Trond Nahlin

0 Jun 3, 2019

MARIEHOLH CIT-CAT / SALU !!!

  Hei alla venner, Jeg har en Cit-Cat jeg har begynt å sette i stand men pga. helse og livssituasjon nå nok må selge.  Båten var i ganske g…

Startad av Trond Nahlin

0 Jun 3, 2019

Okänd träbåt

HEj. Denna båt ska vara tillverkad i Bengtsfors i början av 1950-talet av 2 st. bröder. Det är det enda jag vet om båten. Är det någon där…

Startad av Per-Olov Öberg

2 Maj 26, 2019
Inlägg av Per-Olov Öberg

mahognyracer till salu

Nu ska jag sälja Lulu Belle forslundracer i Chris Craft style Behöver lite omvårdnad .Alla delar finns inredning i grönt allt krom i mycket…

Startad av Thomas Swenson

0 Maj 17, 2019

Någon som vet vad detta är?

Har letat länge nu, lutar åt hemmabygge, men vore kul att veta om nån sett den tidigare eller kan tänkas veta vart den är byggd. Troligen P…

Startad av Felix

1 Maj 11, 2019
Inlägg av Felix

Mercury 50 hk Tunderbolt 500

Har två st renoveringsobjekt, Mercury 50 hk Thunderbolt 500, ca 65-67 i årsmodell. Extra propellrar, växelhur, rigg, diverse delar. Dess sä…

Startad av Pär Johansson

0 Apr 29, 2019

Wiking Xl / Pettersson

Hej. Precis ny här!  Själv äger jag ingen vacker äkta träbåt. Har inte råd och heller inte fysik att handa den tyvärr. Men en modell av Pet…

Startad av Per Forssell

9 Mar 10, 2019
Inlägg av Sverker

Becker 34 Aluminium

Vet någon något om min Aldebaran? Ska vara varvsbyggd i Gävle sägs det? Årsmodell någonstans runt 1980. Skulle gärna veta mer om henne.

Startad av Jan Y.M.Ericsson

1 Feb 20, 2019
Inlägg av Martin Frejås

Klyvning av träplanka

Hej, håller på att renovera en Marieholm sweet sixteen. Nästa steg är att klyva den 50x8 cm och 3 meter långa mahogny-plankan. Har inte kun…

Startad av Johan Emil Ekefäll

0 Feb 11, 2019

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor