Kolla vad jag hittade på Blocket! (632)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Electrolux 500 mahogny campinbåt

Två projekt är ett för mycket. Säljer därför denna juvel med tillhörande utombordare E20 Electrolux. Båda från 60-talet och ett trevligt re…

Startad av Bertil Sjölund

0 Dec 7, 2020

Liknar Krygers "vattensläde"...

se filen: https://www.britishpathe.com/video/VLVA3PEFU0DSTYYER4TNMGI5TU0GA-SEA-SLEIGH-AT-FULL-SPEED/query/speedboats Mvh Robert sollare 

Startad av Robert Sollare

0 Nov 30, 2020

Kapell

Kapell till CitCat 68 Hej, jag har ett väl slitet och sprött kapell på min CitCat 68. Vet ej om det är lagningsbart eller om jag ska söka n…

Startad av Henrik Thoor

0 Nov 4, 2020

Ripan behöver dig!

Blir det du som ställer Ripan i carporten i höst. Fint skick och funkar utmärkt.  https://www.blocket.se/annons/stockholm/boghammar_1936/90

Startad av Niklas Eriksson

2 Sep 23, 2020
Inlägg av Niklas Eriksson

Vindruta och säten sökes!

Hej alla medlemmar i SELCO-gruppen! Jag är en nybliven ägare till en SELCO Rival och ny medlem.. Är i behov av en del tips då båten dels sa…

Startad av Bo Liljegren

0 Aug 29, 2020

Säljes

Baggenbåt 1960-61 orginalbåt med mercury 50 hk funkar och går kan även medfölja en fungerande Electrolux e30 som såldes med båten samt en b…

Startad av claes rudepalm

0 Aug 18, 2020

Ny i klubben!

Hej alla! Roger Persson heter jag och nybliven medlem sedan nio timmar. Kul! På frågorna man skulle fylla i för att få inträda i sällskapet…

Startad av Roger Persson

8 Jul 26, 2020
Inlägg av Roger Persson

IW Delfin Tyfon

Mamma o jag köpte ett renoveringsobjekt o vill veta om nån har en o kan visa bilder?

Startad av Rita Johansson

1 Jun 12, 2020
Inlägg av Niklas Bruhn

Atos i mycket bra skick för intresse koll

Ev till Salu till rätt person en Atos 6 ,a troligen .  Med orginal köpekvitto 1947 Båt i mycket bra skick komplett med orginal kapell , båt…

Startad av Sten T danielsson

1 Jan 15, 2020
Inlägg av Sten T danielsson

Gray marin raka 6or med sidventil och bensin

Hej alla Är helt ny här på forumet. Har tidigare renoverat ett antal 50 tals bilar men aldrig någon båt. Har skaffat en "Barcha Cantieri Pi…

Startad av Lars Axelsson

7 Okt 22, 2019
Inlägg av Kent Jonsson

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor