Efterlysningar (160)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Vet någon vad det här är för båt?

Jag har köpt en båt som säljaren säger är en Selco, men jag är osäker. Typskylten saknas. Är det någon som vet? Mvh Uffe

Startad av Ulf Bergvik

1 Aug 25, 2014
Inlägg av Ulf Bergvik

Pegeot indenor 75hp diselpump

Vet någon kunnig person hur man får tag i tecknisk information eller delar till en sådan pump? Även info till hela motorn är intressant.Bet…

Startad av ulf alm

1 Aug 22, 2014
Inlägg av Martin Kroeger

någon som vet ålder och typ

jag köpte nyss den här fina gamla båten. Tyvärr hittar jag ingen skylt som "berätta" lite om typ, ålder och tillverkaren. Skrovet tyder nog…

Startad av Stefan

3 Aug 15, 2014
Inlägg av Micke Öhman

Nemo Malung

Hej Jag har en gammal sportbåt som jag skulle vilja veta lite mer om. Det står Nemo Malung på den. Någon som har någon mer info om den? Hur…

Startad av Andreas

1 Aug 6, 2014
Inlägg av Lasse Modin

Vart hittar jag mer info?

Tjena! Skulle inför Ulvö classic boat vilja få fram mer information om min båt. På båten sitter denna och min undran är: Vilken info kan ja…

Startad av Alexander Edblom

2 Aug 3, 2014
Inlägg av Alexander Edblom

Ny Medlem behöver hjälp att fastställa båttyp....

Hej! Har via nedan länk misstankar om att jag lyckats få tag på en SelSprint men är fortfarande något osäker.http://baatplassen.no/i/topic

Startad av Roger Norin

0 Jul 22, 2014

Örnvik dekal

Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag på nya dekaler till en Örnvik 490 från 86? Alternativt ifall någon har en bild som jag kan…

Startad av Fredrik Johansson

6 Jun 23, 2014
Inlägg av Stefan Lindberg

Ingen gnista mercury 50 hp

Det är en 50 hp 4 cylindrig thunderbolt vet inte årsmodell blå text "500" på riggen och 50 på motorkåpan om det hjälper,Har bytt kuggremmen…

Startad av jan

0 Jun 20, 2014

Okänd tidig 2cyl 4-takts motor från 10/20-talet?

Hej Igår kväll var jag och hämtade hem två gamla båtmotorer, den ena var en vanlig men helt komplett Solo G3 och den andra är en mycket tid…

Startad av Erik Stenvall

3 Apr 25, 2014
Inlägg av Erik Stenvall

KUST II

Hei, sitter det noen svensker der ute med bilder av Kust II med seilføring? Er også på utkikk etter gamle bilder av Kust II, gjerne i eie a…

Startad av Nina Martinsen

8 Mar 16, 2014
Inlägg av pER aNDRÉ

RSS

© 2024   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor