Båtar till salu (155)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Till salu mina två båtklassiker

Nu är mina två båtar till salu pga sjukdom http://i48.tinypic.com/2qxlqbp.jpg Båt 1: Plywoodbåt bygd i Nora 1959 med orginalmotorn från 195…

Startad av Peter Stålblad

0 Jun 28, 2014

Campingbåten söker en ny vårdare

Har beslutat att sälja campingbåten för att ge plats åt ett annat projekt. Båten är under vintern "lyft" i skrovet då den sjunkit ihop p.g.…

Startad av Johan Ankarbäck

2 Maj 26, 2014
Inlägg av Johan Ankarbäck

Campingbåt i mahogny säljes. Nytt pris!

Hallå.  Campingbåt i mahogny. Har inte tid för båt just nu så ja måste sälja den. Fint skick. Låg i förra året, motorn är en Mercury 50hk -…

Startad av Kenneth Andersson

0 Maj 8, 2014

Selco Selpil

Efter några år utan att användas så har jag beslutat att försöka sälja min Selco selpil från 1966. Den är i ganska orört original skick nys…

Startad av Björn Persson

0 Maj 4, 2014

SK 55 MARITANA

Ritad och byggd av August Plym på Stockholms Båtbyggeri, Neglinge 1910. Maritana är idag i mycket gott skick och till väldigt stor del i or…

Startad av Mattias Kahnlund

7 Apr 29, 2014
Inlägg av Mattias Kahnlund

With 200

Renoverade en liten klassisk jolle för några år sedan, en With 200 som namnet till trots är 3 x 1,40 m. Nu har ungarna nya båtplaner och en…

Startad av Stefan

0 Apr 11, 2014

Mysing 4

Hej vänner! Min Mysing 4 är till salu pga ett nytt projekt. Hon är i bra skick och har en Mercury 90 hcp, rak sexa, som går utmärkt. Telefl…

Startad av Björn Carlsson

4 Apr 4, 2014

Mahogny, Sipo

Jag har 7 stycken mahognyplankor, längd 485cm, bredd 35 cm, tjocklek 26 mm till salu. Pris 2 300 kronor styck eller köp alla 7 för 14 000 k…

Startad av Bo Eriksson

0 Mar 28, 2014

Unik K märkt CG Petterssonsbåt M/Y Missan 1929

Vill du synas vid bryggan och väcka positiv uppmärksamhet. Nu har du möjlighet att förvärva denna mycket vackra yacht. I original skick s…

Startad av Bo Eriksson

0 Mar 28, 2014

Välskött kustkryssare

Här har Du chansen att erhålla en underbar segelbåt helt i mahogny. Mycket välskött. Renoverad av Thomas Larsson 2003 Bilder och detaljer…

Startad av Johan af Klint

2 Feb 25, 2014
Inlägg av Birger Edelberg

RSS

Du tittar på Swedish Classic Boats tack vare

© 2018   Created by Anders Værnéus.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor